Terug

Geen injectiecontract en maandfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Engie

27/02/2023

Beste,Op 13 april 2022 lieten wij zonnepanelen plaatsen op onze woning. Op onze eerstvolgende jaarafrekening wordt wel de meterstand van injectie weergegeven maar wordt deze stroom niet vergoed. Ik heb, op 15 juni, Engie hiervoor gecontacteerd via de berichtendienst, maar tot op heden heb ik hier nog geen reactie op gekregen.In november zijn we overgeschakeld op maandelijks facturatie. Op de slotafrekening werd echter ook geen rekening gehouden met de injectie. Sindsdien hebben we geen facturen meer ontvangen van Engie. Ik heb hiervoor ook de klantendienst gecontacteerd, waarbij er steeds een nota werd opgesteld, maar verder niets.Wij zouden graag zo snel mogelijk vergoed worden voor onze geïnjecteerde stroom en een maandelijkse afrekening ontvangen.

Berichten (2)

Engie

Naar: J. D.

28/02/2023

Beste heer De Strijker,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 27 februari 2023.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 27 février 2023 17:36À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Geen injectiecontract en maandfactuur - (CPTBE01737531-67)Klacht - Geen injectiecontract en maandfactuur - (CPTBE01737531-67) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: J. D.

22/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform