Terug

Geen informatie omtrent de herstelling onder garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: FNAC BELGIUM

08/09/2023

Beste, begin juni 2023 kocht ik een nieuwe Playstation 5 in de Fnac van Aalst. Op 15 augustus merkte ik dat de playstation geen beeld meer gaf. Deze ging wel nog aan maar helaas geen beeld. Ik probeerde verschillende HDMI kabels maar geen verandering. Ik bracht deze dus binnen in de oorspronkelijke winkel waarop de verkoper aangaf dat dit maximum 2 weken zou duren. De 2 weken zijn voorbij en er wordt maar niets van informatie gegeven omtrent hoelang of wnr ik mijn playstation terug ga krijgen. Ik heb reeds meerdere malen contact opgenomen via de telefoon (zeer onprofesioneel contact persoon), via de chat maar niemand kan me informatie geven. De laatste update in het dossier was op 23 augustus... we zijn nu reeds 8 september...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform