Terug

Geen informatie ivm leveringstijd of afhaling in sorteercentrum

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: DHL Belgium

12/01/2024

Beste Ik bestelde een product via bol.com. Dit zou uiterlijk dinsdag 9/01 worden geleverd. Uiteindelijk zou dit donderdag 11/01 worden geleverd. Er werd zogezegd aanbeld, maar ik heb niemand horen aanbellen en nu heb ik blijkbaar de levering gemist. Ik kreeg nooit e-mails om mij hier over te informeren. Gisterenavond kreeg ik een melding dat het pakket de volgende werkdag kan afgehaald worden bij het sorteer punt. Ondertussen zijn we vrijdag en weet ik niet waar mijn pakket is en waar ik het moet afhalen. Ik verwacht vandaag info ivm de details voor afhaling. Want ik heb dit product dit weekend nodig. Afwachtende van een informatief Antwoord.MvgMathilde Demey


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform