Terug

Geen InfoNotice achtergelaten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: UPS

18/12/2021

Ik ben niet thuis geweest op de moment van levering, ik was werken. Omdat ik mijn pakket DRINGEND nodig heb wou ik even de levering veranderen naar een winkel zodat ik het zelf kon afhalen if de tijd aanpassen. Daarvoor heb ik nummer van InfoNotice nodig die ik NIET ONTVANGEN heb!! Nu moet ik tot dinsdag wachten op 2de levering poging! Als de koerier wel zal komen of iets achterlaten want laatste tijd bellen ze niet eens aan! Ik heb extra betaald voor een snelle en betrouwbare levering!!! Dit is mijn eerste en de LAATSTE keer dat ik UPS diensten gebruik!!! Ik wil mijn InfoNotice krijgen en mijn pakket !!! En ik wil mijn €9 terug die ik voor de ups levering heb moeten betalen! Ik kon even goed kosten loos laten leveren en ik zou het nog eerder krijgen!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform