BesteOnze oprechte excuses voor het ongemakWat betreft het versturen van e-mails, zal ik navraag doen bij onze IT-afdeling.Wat de bezorging bij uw buurman betreft, valt dit onder de flex delivery, waarbij ook de mogelijkheid bestaat om de levering in een parcelshop, of in een CUBEE BOX, of ook afgifte zonder handtekening of op een ander adres bij afwezigheid te voorzien.Als wij uw afzender vragen om deze flex delivery niet meer te autoriseren, kunt u bij afwezigheid het afleveradres helaas niet meer wijzigen.Wat de bezorging bij uw buurman betreft, heeft de chauffeur geen fout gemaakt, aangezien hij het pakket heeft aangeboden nadat hij door uw huis was gegaan.Het zou opportuun zijn geweest als uw buurman, die wist dat hij diezelfde avond nog zou vertrekken, ofwel de ontvangst van het pakket weigerde, ofwel het vóór zijn vertrek bij u afleverde.Helaas wordt dit soort ongemak niet gedekt door een verzekering of de mogelijkheid tot commerciele compensatie, volgens onze algemene verkoopvoorwaarden.Heeft u geen mogelijkheid om contact op te nemen met uw buurman of een familielid die u eventueel uw pakketje zou kunnen toegeven?Ik neem contact met u op zodra de IT-afdeling de reden heeft bevestigd waarom de gebruikelijke e-mails niet naar u zijn verzondenMvgChristine