Terug

geen hulp

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: DATS 24

06/07/2022

Beste, ik deed een contractaanvraag voor de levering van gas & elektriciteit voor een appartement met een geschorste meter. Ik heb hier meermaals voor gebeld om dit ASAP in orde te brengen met mijn contract en deze door te sturen naar Fluvius zodat ik eindelijk weer elektriciteit zou kunnen krijgen. (fluvius dient een goedgekeurd contract van de leverancier te ontvangen zodat fluvius de elektriciteit kan komen aansluiten opnieuw) dats 24 ondernam niets en stuurde mij telkens weer naar fluvius, die volgens hen eerst een goedkeuring moest geven zodat dats 24 zelf het contract kon goedkeuren. Dit is dus niet de gebruikelijke procedure en hierin kreeg ik 0.0 hulp van dats 24. Ik zit nog steeds zonder elektriciteit en had nadien gebeld om mijn contractaanvraag te annuleren, ook dit zou met 1 maand opzegtermijn moeten gebeuren volgens hen ( wat betekent dat ik ook geen nieuwe aanvraag kan doen bij een andere leverancier). Uiteindelijk na meerdere keren terugbellen en mailen heb ik dan TOCH asap mijn aanvraag kunnen annuleren. Dit is een enorm slechte ervaring met dats 24 waardoor ik 2 weken tijd verspild heb en dus mijn verhuis heb moeten uitstellen.

Berichten (1)

DATS 24

Naar: N. D.

15/07/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform