Terug

Geen hulp

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: MICROSOFT

28/01/2025

"Wegens verdachte bewegingen" werd hotmail-account echtgenote afgesloten. Wij hebben nu al 12 keren een herstellingsformulier correct ingevuld maar telkens wordt dat door Microsoft automatisch geweigerd. Hulp via chat gaat niet. Dat call center kan wel vriendelijk antwoorden maar helpt niets om probleem op te lossen. Mails naar CEO D.Ongena blijven zonder antwoord

Berichten (8)

MICROSOFT

Naar: W. D.

28/01/2025

Beste, Hartelijk dank voor uw bericht. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij een alternatief e-mailadres of telefoonnummer van u nodig. Zou u deze alstublieft naar ons willen doorsturen? Alvast bedankt voor uw medewerking. Anita Berthels Lobby Sodexo v-abertels@microsoft.com 0032 2 503 3113 aka.ms/refweb Global Workplace Services

W. D.

Naar: MICROSOFT

28/01/2025

walter.de.voecht@telenet.be

W. D.

Naar: MICROSOFT

29/01/2025

Dit is Kafka bij Microsoft. Om het account te deblokkeren moet een beveiligingscontactmethode worden geïnstaleerd. Omdat te kunnen, moet men eerst inloggen. Maar wij kunnen niet inloggen want uw robbot verwerpt onmiddellijk ons herstelformulier en niemand helpt Service Microsoft : 0,00000000000000001

W. D.

Naar: MICROSOFT

29/01/2025

De klacht blijft open want er is niemand bij Microsoft (ook niet Kia niet van Customer Support) die een alternatieve oplossing geeft voor het herstelformulier dat steeds afgewezen wordt.

W. D.

Naar: MICROSOFT

30/01/2025

Niet alleen de werking van het call center is hopeloos maar ook de Customer Support is een ramp. Zowel het call center als de Customer Support blijven maar verwijzen naar hetzelfde hersteldocument. Een document dat we nu al 13 keren zonder resultaat hebben ingevuld. Ik krijg de indruk dat Microsoft eigenlijk Macrodom betekent

W. D.

Naar: MICROSOFT

31/01/2025

Mijnheer Ongena, Kia, Na de 14de keer is het gelukt om account te herstellen. Volgens mij zat er bij Microsoft een fout in het systeem. Want wij hebben telkens dezelfde gegevens verstrekt en zonder resultaat. Omdat wij een week ergernis en problemen hebben gehad, vragen wij een financiële compensatie of een voucher voor een gratis abonnement op Office 365. Bedankt

W. D.

Naar: MICROSOFT

04/02/2025

Op mijn gevraagde compensatie komt geen reactie

W. D.

Naar: MICROSOFT

13/02/2025

Is er al nieuws over mijn compensatie?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform