Terug

geen hulp van luminus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: Luminus

06/04/2024

Beste, in mei 2023 zijn er foutieve meterstanden opgenomen geweest voor gas en elektriciteit. Blijkt nu dat de meters niet kloppen met EAN-nummer en zijn deze verwisseld met de buren door fluvius. Ze hebben gehandeld volgens het verkeerde plan (app-nummers) van het gebouw. Luminus heeft hierop een herberekening gedaan tot 3-jaar terug van mijn meters. Dwz dat de buren betalen voor mijn gebruik en ik voor hen.Luminus en Fluvius zijn beide op de hoogte gebracht en na verscheidende meldingen van mij, heb ik hierop nog geen concrete oplossing gekregen. Ze houden mij aan het lijntje aan de klantendienst heb ik de indruk.Ondertussen heb ik meer dan normaal betaald voor de verkeerde herberekeningen en lopen de kosten alleen maar verder op, zonder oplossingen als resultaat. Ik heb reeds alle nodige documenten, screenshots en foto's doorgezonden naar de klantendienst.Ik weet échter niet wat ik verder moet doen ik ben bang voor hele onaangename verassingen in de toekomst... Het is sinds oktober 2023 dat ik geen facturen meer betaald heb/kan omdat het dossier in behandeling is bij luminus zeggen ze. Hopend dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Berichten (2)

Luminus

Naar: D. L.

08/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: D. L.

08/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw boodschap via het klachtenplatform. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform