Terug

Geen hulp Klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: FNAC BELGIUM

20/03/2024

Beste, ik bestelde een zilveren IWatch en ontving vervolgens een Starlight iwatch ( verkeerde kleur ), in de klantendienst was niemand behulpzaam om deze om te wisselen dus stuurde ik het horloge retour om opnieuw een zilveren horloge te bestellen. Ook mijn tweede bestelling liep fout, ik ontving weeral een starlight horloge. Omdat ik veel geld aan cadeaubonnen gebruikt heb kan ik niet zomaar bij een ander bedrijf mijn bestelling plaatsen. De klantendienst via mail leest de mails amper en antwoord naast de kwestie, de telefonische dienst kan amper helpen en de chat (zowel messenger als via de website ) is extreem onbeleefd. Zij blijven beweren dat apple enkel starlight horloges heeft en er geen zilveren bestaan ( niet waar ) ze beweren ook dat ze geen zilveren horloges verkopen. Heel vreemd aangezien mijn bestelbon letterlijk zilver benoemd en de starlight een ander productnummer heeft. Vervolgens blijven de medewerkers van de chat mijn chat afsluiten zonder me verder te helpen. Ik ben nog nooit ergens zo slecht behandeld geweest terwijl ik voor veel geld vast hang aan hun....

Berichten (9)

FNAC BELGIUM

Naar: B. S.

21/03/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.De naam van het kleur: Zilver en Starlight komen overeen met het zelfde kleur enkel gaat het hier om een taal verschil. In het Engels is het oficieel naam voor deze model: Starlight maar het gaat hier effectief om hetzelfde kleur zoals het zichtbaar is op de screenshot in bijlage.Het artikelcode is gewoon anders omdat de klant het hier heeft over 2 verschillende modellen van armband.Het enige verschil tussen de 2 modellen is het armband maar de klant heeft effectief het product ontvangen dat hij besteld heeft.De klant beschikt altijd over een heroepingsrecht om zijn product terug te brengen voor een terugbetaling op hetzelfde betaalmethode waarmee hij de betaling heeft uitgevoerd.Hiermee kan de klant dan het model dat hij wenst bestellen.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

FNAC BELGIUM

Naar: B. S.

21/03/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.De naam van het kleur: Zilver en Starlight komen overeen met het zelfde kleur enkel gaat het hier om een taal verschil. In het Engels is het oficieel naam voor deze model: Starlight maar het gaat hier effectief om hetzelfde kleur zoals het zichtbaar is op de screenshot in bijlage.Het artikelcode is gewoon anders omdat de klant het hier heeft over 2 verschillende modellen van armband.Het enige verschil tussen de 2 modellen is het armband maar de klant heeft effectief het product ontvangen dat hij besteld heeft.De klant beschikt altijd over een heroepingsrecht om zijn product terug te brengen voor een terugbetaling op hetzelfde betaalmethode waarmee hij de betaling heeft uitgevoerd.Hiermee kan de klant dan het model dat hij wenst bestellen.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

FNAC BELGIUM

Naar: B. S.

21/03/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.De naam van het kleur: Zilver en Starlight komen overeen met het zelfde kleur enkel gaat het hier om een taal verschil. In het Engels is het oficieel naam voor deze model: Starlight maar het gaat hier effectief om hetzelfde kleur zoals het zichtbaar is op de screenshot in bijlage.Het artikelcode is gewoon anders omdat de klant het hier heeft over 2 verschillende modellen van armband.Het enige verschil tussen de 2 modellen is het armband maar de klant heeft effectief het product ontvangen dat hij besteld heeft.De klant beschikt altijd over een heroepingsrecht om zijn product terug te brengen voor een terugbetaling op hetzelfde betaalmethode waarmee hij de betaling heeft uitgevoerd.Hiermee kan de klant dan het model dat hij wenst bestellen.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

B. S.

Naar: FNAC BELGIUM

21/03/2024

Dag Rafael, Misschien is het een goed idee eens te kijken op de site van Apple zelf in plaats van voor de zoveelste keer statements te maken die niet kloppen. Zilver in het Engels is silver, en sterrenlicht is starlight. Starlight is iets geler van kleur en dus geen zilver.Ik ben deze discussie intussen echt enorm beu… Ik ben reeds naar de winkel gegaan waar jullie mensen die er wel iets van kennen mijn claim bevestigd hebben en zelf schrok van hoe jullie mijn dossier hebben ingevuld “ klant blijft discussiëren “, misschien eerst zaken controleren voor je feedback schrijft.

FNAC BELGIUM

Naar: B. S.

21/03/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.Onze excuses voor dit ongemak. Er moet dan een fout geweest zijn in de benaming van het kleur bij het aanmaken van deze artikelfiche. De afbeelding van het product komt wel overeen met het product dat u ontvangen heeft. Ondertussen werd de benaming van het kleur aangepast op ons website. We beschikken helaas niet over het zilveren model waarover u het heeft.U kan ons het product retourneren zodat wij u volledig kunnen terugbetalen zodat u het goede gewenste product kan bestellen.Indien u een retour via Bpost wenst uit te voeren kan u vragen achter een retourlabel, wij maken deze dan voor u aan. Als u het product wenst binnen te brengen via onze Fnac winkels kan dit zonder probleem.Alvast bedankt voor uw medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

B. S.

Naar: FNAC BELGIUM

21/03/2024

Dag Rafael, Bedankt om dit te bekijken, fijn dat er na al die tijd iemand de moeite genomen heeft en dit ook heeft aangepast op de website. Ik heb intussen wel een aantal weken verspilt hiermee en hang nu vast aan een cadeaubon van een redelijke som. Is het mogelijk om me ofwel de cadeaubon terug te betalen of me het juiste product (kleur bandje maakt me niet uit) aan te bieden voor de prijs waar ik het aan kocht? (Aangezien ik niet kan weten dat het product dat jullie aanboden een verkeerde benaming had en ik daarom de bestellingen plaatste)

FNAC BELGIUM

Naar: B. S.

21/03/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.Wanneer een betaling gebeurd via cadeaubon gebeurd de terugbetaling ook via cadeaubon.We kunnen geen cadeaubon terugbetalen via bankoverschrijving. Dit maakt deel van de verkoopsvoorwaarden van een cadeaubon wanneer u een cadeaubon aankoopt.Als het juiste product beschikbaar is op ons website kunnen wij ervoor zorgen dat u deze aan hetzelfde prijs kan aankopen maar ik vrees dat het product dat u wenst in het zilver niet beschikbaar is bij ons.Alvast bedankt voor uw medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

B. S.

Naar: FNAC BELGIUM

21/03/2024

Bedankt voor de feedback, Raphael. Het bandje is voor mij niet belangrijk, is het ook mogelijk EAN 0195949030123 ( screenshot in bijlage ) te krijgen voor de prijs die ik eerst betaalde ? In het andere geval wil ik gerust wachten tot de andere in stock komt. Alvast bedankt om dit na te kijken, warme groet

FNAC BELGIUM

Naar: B. S.

21/03/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.Het model met referentie:0195949030123 is effectief Eur50,00 duurder, deze prijsverschil zullen wijop het saldo van uw Fnac.be account toevoegen.Deze kan u gebruiken bij de betaling van uw bestellingdoor als betaalmethode te kiezen voor de optie Cadeaubon dan Mijn Fnac.be cadeaubonnen.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform