Zoals Sunweb het beschrijft in hun slogan, was dit zeker een onvergetelijke zonvakantie…We zijn al met ontzettend veel stress vertrokken omdat we maar een overstap tijd van 35 minuten hadden van onze eerste vlucht (Bru - Vienna) naar onze tweede vlucht (Vienna -Venetië). Dat we dit niet zagen zitten had ik ook al via mail aan Sunweb laten weten. Hun antwoord was “lopen naar de volgende gate”. Dit hebben we dan ook gedaan, we stonden in het zweet van onze spurt van het ene naar het andere vliegtuig. Zo blij dat we waren dat we het gehaald hadden. Eens aangekomen in Venetië krijg ik doodleuk een mailtje: “ We were unable to load your checken baggage” Wij zijn dan beginnen bellen naar het nummer van Sunweb, waar wij telkens in een wachtrij van 19 wachtende zijn beland. Ondertussen hebben wij 1,5 uur aangeschoven bij de lost & found…. Terwijl we bang hadden onze boot niet meer te halen. Daar wordt ons dat een papier met link meegegeven om de bagage te volgen… Ze beloven ten laatste te bagage te overhandigen in Mykonos…. Dus dat is pas op dag 4 van onze reis. Wij dus zonder iets maar richting onze cruise. Op de boot hebben wij meteen opnieuw aangifte gedaan van onze verloren bagage. Ook daarna was Sunweb zo goed als onbereikbaar. Ze stuurde ons van de ene nummer naar de andere. Op de boot hebben we dan enkele noodzakelijke aankopen gedaan (hygiëne en kleren). In Kotor hebben we dan nog enkele extra aankopen moeten doen omdat er op de boot niet alles was (pyjama,…) Wij hebben ons nog nooit zo slecht in ons vel gevoeld op een vakantie. Een vakantie dient om te ontspannen en niet om haastig kleren te moeten gaan kopen die niet eens mooi zijn… Wij hebben hierdoor onvoorziene kosten moeten maken van 804, 34 euro… Ik heb alle rekeningen bijgehouden op eentje na. Dit zouden we minimaal willen terugkrijgen als vergoeding. Onze bagage ging normaal toekomen in de late namiddag van onze dag op Mykonos… Om 17u30 wist niemand waar de bagage was… de vliegtuigmaatschappij niet, het schip niet… niemand kon ons helpen. Sunweb heeft hierop zelfs nooit gereageerd. Uiteindelijk zijn de mensen van het schip zo vriendelijk geweest om iemand naar de luchthaven te sturen om te gaan kijken. Jaja daar stond ze…. Voor het zelfde geld waren we al uitgevaren en stond ze er nu nog steeds… EN alsof dat nog niet genoeg was moesten we dan nog eens 30 euro betalen om de bagage naar het schip te halen… DIT WAS DE SLECHTSTE VAKANTIE OOIT! Als je boekt via een reisorganisatie wordt er normaal verwacht dat zij klaar staan om te helpen… en dat alles zorgeloos kan verlopen. Ook als we Sunweb mailen krijgen we gewoon als reactie dat is jammer, geen enkele hulp of oplossing... Dit was de eerste en laatste keer dat ik boek via Sunweb. Andere reisorganisaties hebben ons nog nooit zo in de steek gelaten!