Terug

Geen hulp aan telefoon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: Testaankoop

12/11/2024

Vrijdag 3 maal gebeld. 1x verbinding, zeer onvriendelijk dame, vandaag weer 3x gebeld, geen hulp (hij begreep geen nederlands] Ik wil mijn abonnement stopzetten, maar krijg geen hulp!!!

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: S. H.

12/11/2024

Geachte mevrouw Herreman, Sorry voor de lange wachttijden. Vandaag ontving onze afdeling uitzonderlijk veel aanvragen, waardoor het behandelen van alle oproepen wat vertraging heeft opgelopen. De stopzetting van je abonnement werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging, na het telefonische contact met één van onze collega’s. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform