Beste na overdracht proximus aan scarlet op 30.01.2024 hebben wij nog steeds geen huistelefoon. Op 19.01.2024werd ons de een bevestiging van aanvraag dr Scarlet bezorgd waarop een FOUTIEF telefoonnr: 014435358 stond ik heb op 19.01.2024 telefonisch contact opgenomen met 02.275.27.27 (hun nr) en ons telefoonnr.014.70.52.25 doorgegeven. Op 05.02 constateren wij dat we niet kunnen telefoneren. en op ons faktuur 02.02.2024 staat nog een ander Foutief nr.014.51.30.99 Op 05.02. hebben we nr de technische dienst gebeld om dit te melden, dit zou doorgegeven worden en na 2 dagen opgelost zijn. Op 08.02 en 12.02.en 15.02 opnieuw gebeld want nog steeds niet opgelost en nog altijd zonder telefoon. telkens krijgen wij te horen dat doorgegeven wordt en opgelost maar wij mereken daar niets van. Na 15 dagen na overdracht van telefoonnr 014.70.52.25 van proximus nr scarlet nog steeds geen telefoon !!! Kan dit eindelijk rechtgezet worden en de juiste telefoonnr terug actief gezet worden???