Terug

Geen herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

K. N.

Naar: D’Ieteren

28/04/2025

Op 08/04/2025 heb ik contact opgenomen met Waassolar (nu overgenomen door D’Ieteren Energy) wegens een probleem met onze omvormer van de zonnepanelen die sinds 07/04 error 031 geeft. Wij zijn sinds vijf weken verhuisd naar onze nieuwe woning, waarin deze zonnepaneleninstallatie aanwezig zijn. Belangrijk om te vermelden: de omvormer is nog twee maanden onder garantie. Bij mijn eerste contact op 08/04 werd mij gemeld dat er geen technici beschikbaar waren wegens de paasvakantie. De klantendienst verzekerde mij dat ik na de vakantie gecontacteerd zou worden voor een afspraak. Ik heb daarop gewacht, maar op 22/04, na afloop van de vakantie, bleef het beloofde telefoontje uit. Ondertussen zijn wij nu 17 dagen verder zonder functionerende zonnepanelen en heb ik vijf keer telefonisch contact gehad met de klantendienst. Telkens werd mij meegedeeld dat er “een ticket zou worden aangemaakt” en dat ik “terug gecontacteerd zou worden”, maar tot op vandaag is daar niets van in huis gekomen. Door dit gebrek aan opvolging draait ons zwembad al 15 dagen op gewone elektriciteit, wat mij gemiddeld circa €35 per dag kost — een aanzienlijke onvoorziene meerkost, bovenop de frustratie van het niet kunnen benutten van mijn zonnepaneleninstallatie. Ik vind deze situatie onaanvaardbaar. Er wordt niet gereageerd, er is geen zicht op herstelling en de extra kosten lopen verder op. Daarom eis ik: • Een onmiddellijke afspraak voor de herstelling van mijn omvormer. • Een financiële compensatie voor de geleden schade sinds het defect. • Een duidelijke schriftelijke reactie na ontvangst van deze klacht. Ik verwacht een spoedige reactie. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Bemiddeling door Testaankoop 28 april 2025

K. N.

Naar: D’Ieteren

29/04/2025
Dit antwoord is privé

D’Ieteren

Naar: K. N.

29/04/2025

Betreft : - Uw D'Ieteren aanvraag - Onze referentie: 00860411 Geachte heer Nobus, Bedankt voor uw bericht, dat we goed ontvangen hebben. Het spijt me te vernemen dat u moeilijkheden met uw zonnepanelen meemaakt. Onze dienst heeft niet de mogelijkheid om uw verzoek te behandelen. We nodigen u daarom uit om in contact te blijven met D'Ieteren Energy: +32 2 260 26 60 customercare@dieterenenergy.be hello@dieterenenergy.be We hebben uw verzoek ook intern doorgegeven. Met vriendelijke groeten, Charles-Antoine Cools Customer Care Expert Tel: +32 2 233 78 38 customercare@dieteren.be D'Ieteren Automotive SA/NV Leuvensesteenweg 639 3071 Kortenberg - Belgium :www.dieteren.be Gelieve deze melding in geval van verdere communicatie niet te wissen: thread::V_ZU86MMfPuggbKslPiuUH8:: --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform