Terug

Geen herstelling mogelijk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

R. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

13/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17 september kocht ik een elektrische fiets in uw winkel en betaalde ik er 1395€ voor. Na 12 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, defecte middenmotor. Op 13 april 2023 heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren en heb ik het product op bij service bike afgeleverd. Ondanks talrijke mails en telefoontjes tussen service bike en hln is het defect tot op heden niet hersteld. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 3 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Ruben Christiaens Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (2)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: R. C.

14/01/2025

Beste @@REF_ID@117622f1b4c31b8b55@REF_ID@@ Ik nam via een reply op de laatste mail die meneer stuurde, opnieuw contact met hem op. Het laatste dat wij ontvingen was een mail waarin meneer vroeg wie zijn garantiekwestie kon opnemen. Hier werd toen op geantwoord met de contactgegevens van FSN+, de firma die de garantiekwesties van de HLN fietsenactie op zich neemt. Sinds Servicebike dit niet meer doet, heeft FSN+ zich ook akkoord verklaard de Minerva kwesties te behandelen. In overleg met onze diensten wordt, na een nazicht van de fiets en het eventuele issue, beslist hoe de garantiekwestie kan opgelost worden. Voor deze klant is het dus zaak contact te nemen met FSN+ zodat het issue in kaart kan gebracht worden en de oplossing kan aangereikt worden. Ik heb de klant hierover ook rechtstreeks gecontacteerd via een reply op zijn laatst gestuurde mail (en ontvangen) mail. Vele groeten Barbara dienst Webshop DPGmedia Op di 14 jan 2025 om 09:05 schreef Nieuwe Media info@hln.be:

R. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

14/01/2025

Heb FSN sinds april 2023 meerdere malen telefonisch en online gecontacteerd, tot op heden geen oplossing van hen aangeboden. Ze zeiden telkens dat de middenmotor niet kan gemaakt worden. Gezien deze van Minerva is, en zij failliet verklaard zijn. M.a.w geen oplossing dus. Meer kan k echt niet doen. Mvg, Ruben Christiaens

Bemiddeling door Testaankoop 16 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform