Na meer dan twee maanden is de defecte straatlamp tegenover mijn huis nog altijd niet vervangen.
Klacht over Fluvius: melding defecte straatlamp recht tegenover huisnummer 97 in de Hernestraat in Tollembeek.
15 maart 2025: melding defecte lamp via online formulier;
Geen schriftelijke bevestiging van Fluvius.
1 april 2025: tweede melding defecte lamp via online formulier;
Antwoord van Fluvius: Melding via formulier: 1570 TOLLEMBEEK (PAJOTTEGEM) (HERNESTRAAT THV 97)
Fluvius [no-reply@fluvius.be]
di 1 apr, 15:26
Beste klant,
bedankt voor je melding van een defecte straatlamp in 1570 TOLLEMBEEK (PAJOTTEGEM) (HERNESTRAAT THV 97).
We gaan meteen aan de slag. Ligt het defect enkel aan de lamp, dan streven we ernaar om die binnen de 14 dagen te vervangen.
We brengen je op de hoogte wanneer de lamp is hersteld.
14 april 2025: derde melding, dit keer telefonisch;
Antwoord van Fluvius: Melding via formulier: 1570 TOLLEMBEEK (PAJOTTEGEM) (HERNESTRAAT THV 97)
Fluvius [no-reply@fluvius.be]
ma 14 apr, 10:20
aan mij
Beste klant,
bedankt voor je melding van een defecte straatlamp in 1570 TOLLEMBEEK (PAJOTTEGEM) (HERNESTRAAT THV 97).
We gaan meteen aan de slag. Ligt het defect enkel aan de lamp, dan streven we ernaar om die binnen de 14 dagen te vervangen.
We brengen je op de hoogte wanneer de lamp is hersteld.
28 april 2025: vierde melding, opnieuw telefonisch;
Geen schriftelijke bevestiging van Fluvius.
2 mei 2025: vijfde melding, opnieuw telefonisch. Tijdens dit contact meldde de dame van de klantendienst mij dat ze van mijn vorige 4 meldingen slechts 1 geregistreerd terug vond. Terwijl ik van Fluvius 2 (twee) registraties doorgemaild kreeg (1 en 14 april)
Geen schriftelijke bevestiging van Fluvius.
2 mei 2025: contact met de burgemeester met de vraag om tussen te komen;
24 mei 2025: meer dan twee maanden na de eerste melding: nog altijd geen herstelling;
26 mei 2025: klacht bij Testaankoop
Hugo De Wulf
Hernestraat 97
1570 Tollembeek
0471 646475