Terug

Geen herstelling defecte robotmaaier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: ALDI

18/07/2023

Beste,Ik probeer al sedert eind juni de robotmaaier van FERREX die ik bij Aldi kocht te laten herstellen (binnen garantie). Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice die vermeld staat op de manual. Ik kreeg enkel een engelstalige medewerker aan de lijn die verzoekt om een mail te sturen. Dat heb ik ook al meer dan twee weken geleden gedaan naar het aangegeven mailadres via website R800smart-robotics.com maar zonder enig antwoord. Na een volgend telefoontje gaven ze mij het mailadres van WORX en daar kreeg ik per mail op 6 juli het ticket number: 1739943468. Maar verder heb ik niets vernomen en intussen zit ik hier met een robotmaaier die niet werkt en gras dat blijft groeien. Op 18 juli heb ik opnieuw contact gehad met de nog steeds enkel engels sprekende service desk medewerker. Hij kan le opnieuw niet verder helpen en zegt net als vorige keer dat hij mij zal laten contacteren. 10 dagen geleden heeft deze persoon exact hetzelfde gezegd, zonder enig resultaat.Ik had gehoopt dat de na-verkoopdienst van Aldi efficiënter werkte. Kan u ervoor zorgen dat ik mijn robotmaaier snel kan laten herstellen onder garantie?Met vriendelijke groeten,T. B.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform