Beste Chantal,Ik begrijp dat je vragen hebt over het oordeel dat er geen reparatie kan uitgevoerd worden omdat er schade is aan de behuizing. Onze retour afdeling heeft vastgesteld dat het wel degelijk om gebruikersschade gaat en niet om een defect dat door normaal gebruik kan plaatsvinden. Normaal gezien, sturen we het toestel nog verder door naar de hersteldienst en krijg je de optie voor een betalende reparatie. Deze hersteller voert echter geen reparaties of vervangingen uit als er sprake is van gebruikersschade. Ik geef toe dat de mail die we stuurden karig was met informatie en wil dit daarom verder toelichten. Om dit te doen, heb ik alvast foto's opgevraagd om de redenering verder te staven. Wat het probleem met de Fibit Charge 5 betreft, klopt het dat het om order 67770434 gaat? De Graphite/Black versie heb je binnen tevredenheidsgarantie omgeruild naar een Platinum/mineral Blue exemplaar, met nieuw ordernummer 67824723. Omdat de reparaties voor de Charge 5 rechtstreeks via Fitbit gaan, hebben we geen inzicht in de gegevens van die reparaties. De laatste aanmelding was midden december. Voor zo ver ik kan afleiden uit de reparatiemelding, hebben deze twee defecten geen verband. Voor meer informatie kan je bij de hersteldienst die je Fitbit heeft behandeld aankloppen.Van zodra we de foto's binnen hebben van onze retour afdeling, koppelen we onze motivatie voor de buiten garantie e-mail naar je terug. Mocht die ontoereikend zijn, kunnen we onze mening nog herzien. Ik verwacht binnen 2 werkdagen een terugkoppeling te kunnen geven.Bedankt voor je geduld!'”Met vriendelijke groet,Pieter van Coolblue Backoffice medewerkerAlles voor een glimlach--- original message ---On April 30, 2024 at 9:02 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be