Terug

geen herstel binnen redelijke termijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. L.

Naar: Bulex

08/02/2023

Beste, Op donderdagochtend 19 januari 2023 kregen we op onze gasketel, een IsoTwin Condens T/1 die nog maar op 10 september 2021 werd geïnstalleerd, een eerste foutmelding (N97). ’s Avonds is onze installateur geweest, maar die kon het probleem niet oplossen. Op vrijdagochtend 20 januari viel het toestel een eerste keer volledig uit, met foutmelding F28. Op dat moment hebben we Bulex gebeld. Techniekers zijn bij ons langs geweest op maandag 23 en woensdag 25 januari, maar zij konden het probleem ook niet oplossen. In zijn laatste verslag van 25 januari vermeldt de technieker dat bij het aanhouden van de problemen een aantal reserveonderdelen moeten worden besteld, en dat hij vervolgens zal terugkeren samen met de hoofdtechnieker. Op donderdagochtend 26 januari (na nieuwe foutmeldingen) hebben we contact opgenomen met Bulex, die het dossier heeft doorgegeven aan het magazijn voor het bestellen van de stukken.Ondertussen wachten we nog steeds op die reserveonderdelen. De vraag wanneer we die onderdelen mogen verwachten, wordt zelfs niet beantwoord. Sindsdien beschikken we, in deze koude winterperiode, niet over een betrouwbare gasinstallatie. Steeds moeten we het toestel resetten, in de hoop dat hij weer aanslaat.Volgens de wetgeving inzake de wettelijke garantie is de verkoper nochtans verplicht het toestel binnen een redelijke termijn te herstellen. Als dat niet mogelijk is, moet het toestel worden vervangen. Daarom vragen wij dat Bulex ons exact informeert wanneer we eindelijk een herstelling mogen verwachten. Als die termijn onredelijk is (wat eigenlijk nu al het geval is), menen wij recht te hebben op een nieuw toestel.Met vriendelijke groet

Berichten (6)

Bulex

Naar: B. L.

09/02/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

Bulex

Naar: B. L.

09/02/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

Bulex

Naar: B. L.

10/02/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

B. L.

Naar: Bulex

05/03/2023

Intussen zijn we 5 maart en is het probleem nog steeds niet opgelost, integendeel. Wat is er al gebeurd?1) Op 22 februari heeft Bulex eindelijk de gasblok komen vervangen. Op dat moment vond er ook een telefonisch conflict plaats tussen de technicus van Bulex en onze installateur. De technicus van Bulex beweerde dat het probleem aan de schouw te wijten zou kunnen zijn, de installateur beweerde het tegendeel. Als klant kunnen wij niet beoordelen wie er gelijk heeft.2) Op 27 februari heeft onze installateur de schouw toch aangepast, zoals gevraagd door Bulex.3) Op 28 februari heeft Bulex een nieuwe printplaat geplaatst. Ook werd er een sifon besteld.Sindsdien zijn de problemen alleen maar erger geworden. Vandaag, 5 maart, is de ketel ongeveer elk uur uitgevallen met de foutcode F57.

Bulex

Naar: B. L.

05/03/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

Bulex

Naar: B. L.

06/03/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform