Beste, Op donderdagochtend 19 januari 2023 kregen we op onze gasketel, een IsoTwin Condens T/1 die nog maar op 10 september 2021 werd geïnstalleerd, een eerste foutmelding (N97). ’s Avonds is onze installateur geweest, maar die kon het probleem niet oplossen. Op vrijdagochtend 20 januari viel het toestel een eerste keer volledig uit, met foutmelding F28. Op dat moment hebben we Bulex gebeld. Techniekers zijn bij ons langs geweest op maandag 23 en woensdag 25 januari, maar zij konden het probleem ook niet oplossen. In zijn laatste verslag van 25 januari vermeldt de technieker dat bij het aanhouden van de problemen een aantal reserveonderdelen moeten worden besteld, en dat hij vervolgens zal terugkeren samen met de hoofdtechnieker. Op donderdagochtend 26 januari (na nieuwe foutmeldingen) hebben we contact opgenomen met Bulex, die het dossier heeft doorgegeven aan het magazijn voor het bestellen van de stukken.Ondertussen wachten we nog steeds op die reserveonderdelen. De vraag wanneer we die onderdelen mogen verwachten, wordt zelfs niet beantwoord. Sindsdien beschikken we, in deze koude winterperiode, niet over een betrouwbare gasinstallatie. Steeds moeten we het toestel resetten, in de hoop dat hij weer aanslaat.Volgens de wetgeving inzake de wettelijke garantie is de verkoper nochtans verplicht het toestel binnen een redelijke termijn te herstellen. Als dat niet mogelijk is, moet het toestel worden vervangen. Daarom vragen wij dat Bulex ons exact informeert wanneer we eindelijk een herstelling mogen verwachten. Als die termijn onredelijk is (wat eigenlijk nu al het geval is), menen wij recht te hebben op een nieuw toestel.Met vriendelijke groet