Terug

geen heenvlucht zichtbaar via https://sunweb.modifly.shop/

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. K.

Naar: Sunweb

07/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 27/1/2025 boekten we een vliegreis naar ibiza Er zijn 2 verschillende problemen/klachten. Ten eerste : Ik stel vast dat tot op vandaag, 7/5/2025, onze heenvlucht na herhaalde meldingen via het contactformulier en telefonisch, nog steeds niet zichtbaar is in https://sunweb.modifly.shop. Contact met Brussel Airlines zegt ons dat er geen reservatie op onze naam bestaat voor de heenvlucht SN3777 op 27/5/2025. Ten tweede : voor de terugvlucht SN3778 op 7/6 hebben we wel een upgrade kunnen boeken, maar deze upgrade zien we niet meer terug in de modifly.shop. We hebben deze upgrade betaald, de bevestiging en de reservatie van de stoelen via mail ontvangen. Volgens Brussel Airlines werd deze reservatie door sunweb geannuleerd. Dit gebeurde zonder ons medeweten en zeker zonder onze toestemming. Dit alles leidt tot een ongezonde stress en ongerustheid over de mogelijkheid om alsnog 2 stoelen vooraan naast elkaar te reserveren of een upgrade te boeken voor de heenvlucht SN3777 en de reeds geboekte upgrade voor de terugvlucht SN3778. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 13/5/2025 (14 dagen voor afreis) dit in orde te brengen. Hopelijk zijn we niet te laat om 2 plaatsen naast elkaar vooraan in het vliegtuig te kunnen boeken. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (2)

Sunweb

Naar: G. K.

08/05/2025

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met het boekingsnummer 5899837 en je achternaam kun je eenvoudig de stoelen voor zowel de heen- als terugvlucht reserveren via de volgende link: s:sunweb.modifly.shop/. Hier kun je de gewenste stoelen selecteren en de betaling direct aan Brussels Airlines voldoen. Let op: betalingen kunnen alleen worden gedaan met een creditcard of PayPal . Daarnaast kun je al je boekingsgegevens inzien en beheren via Mijn Sunweb. Log in met je e-mailadres en wachtwoord op s:www.sunweb.nl/login/. Hier vind je onder andere: Je reisbescheiden (vanaf ongeveer een week voor vertrek) De mogelijkheid om extra's te wijzigen of toe te voegen Je factuur en persoonsgegevens De optie om je vakantie om te boeken of te annuleren (indien van toepassing) Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Anna Downloadhierde Sunweb app! Aan Wo, 7 Mei om 8:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 3198426:2707188

G. K.

Naar: Sunweb

08/05/2025

Beste, dit is een standaard reply. Jullie hebben niet de moeite genomen om te verifiëren of jullie verhaal wel werkt. Ik zou geen klacht sturen als er geen probleem is. Ik heb geen enkele oplossing gekregen voor mijn 2 problemen die duidelijk beschreven zijn. Ik hou er niet van om telkens afgescheept te worden met standaard antwoorden die geen oplssing bieden. Ik verwacht echte acties en oplossingen.

Bemiddeling door Testaankoop 08 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform