Geachte mevrouw/heer,
Op 27/1/2025 boekten we een vliegreis naar ibiza
Er zijn 2 verschillende problemen/klachten.
Ten eerste :
Ik stel vast dat tot op vandaag, 7/5/2025, onze heenvlucht na herhaalde meldingen via het contactformulier en telefonisch, nog steeds niet zichtbaar is in https://sunweb.modifly.shop.
Contact met Brussel Airlines zegt ons dat er geen reservatie op onze naam bestaat voor de heenvlucht SN3777 op 27/5/2025.
Ten tweede :
voor de terugvlucht SN3778 op 7/6 hebben we wel een upgrade kunnen boeken, maar deze upgrade zien we niet meer terug in de modifly.shop. We hebben deze upgrade betaald, de bevestiging en de reservatie van de stoelen via mail ontvangen.
Volgens Brussel Airlines werd deze reservatie door sunweb geannuleerd. Dit gebeurde zonder ons medeweten en zeker zonder onze toestemming.
Dit alles leidt tot een ongezonde stress en ongerustheid over de mogelijkheid om alsnog 2 stoelen vooraan naast elkaar te reserveren of een upgrade te boeken voor de heenvlucht SN3777 en de reeds geboekte upgrade voor de terugvlucht SN3778.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 13/5/2025 (14 dagen voor afreis) dit in orde te brengen. Hopelijk zijn we niet te laat om 2 plaatsen naast elkaar vooraan in het vliegtuig te kunnen boeken.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht