Beste Eline,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling. Ik heb je bestelling met nummer 69564870 er meteen bijgenomen en alles nagekeken. Uiteraard vinden we het erg vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen. Dit nemen we zeer ernstig en we hebben dan ook een onderzoek laten opstarten via onze contactpersoon bij Bpost. Hij heeft ons inmiddels bevestigd dat het onderzoek bij Bpost werd opgestart. Zodra we een concreet antwoord van Bpost op het onderzoek hebben ontvangen brengen we je hiervan onmiddellijk op de hoogte.Alvast onze excuses voor het ongemak en dank voor je geduld.Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999 Heb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On February 2, 2023 at 10:24 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be