Terug

Geen GSM in pakjesautomaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: Cool blue

02/02/2023

Beste,Op 15 januari 2023 bestelde ik een GSM bij Coolblue. Deze zou geleverd worden in de pakjesautomaat. Toen ik aankwam ging er geen deurtje open en de openstaande deuren waren leeg. Zowel BPost ens Coolblue werden hier meteen rond gecontacteerd. Inmiddels zijn we meer dan twee weken later en heb ik nog geen duidelijk antwoord ontvangen van de partijen. Ik word aan het lijntje gehouden bij Coolblue en krijg elke keer ik contact opneem met de klantendienst een andere belofte. De termijn om een oplossing te vinden wordt telkens opgeschoven door Coolblue. Verschillende medewerkers doen verschillende beloftes. Ik contacteerde Coolblue inmiddels al tientallen keren telefonisch en heb meerdere mails van hen, inclusief met valse beloftes. Ik ontving inmiddels nog geen vergoeding en vooral nog geen GSM die ik had besteld. Ik wens mijn GSM snel te ontvangen en verwacht een schadevergoeding.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: E. R.

06/02/2023

Beste Eline,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling. Ik heb je bestelling met nummer 69564870 er meteen bijgenomen en alles nagekeken. Uiteraard vinden we het erg vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen. Dit nemen we zeer ernstig en we hebben dan ook een onderzoek laten opstarten via onze contactpersoon bij Bpost. Hij heeft ons inmiddels bevestigd dat het onderzoek bij Bpost werd opgestart. Zodra we een concreet antwoord van Bpost op het onderzoek hebben ontvangen brengen we je hiervan onmiddellijk op de hoogte.Alvast onze excuses voor het ongemak en dank voor je geduld.Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999 Heb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On February 2, 2023 at 10:24 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform