Geachte Testaankoop,Reeds meer dan 20 jaar hebben wij problemen met de bereikbaarheid via GSM in onze woning. De laatste maanden echter is het probleem alleen maar groter geworden. Op geen enkele plaats in onze woning kunnen wij op een degelijke manier communiceren met een externe partij. Het merendeel van de tijd krijg ik op mijn GSM “geen service”. Als ik een bericht wil versturen dan lukt dit niet, als ik een gesprek wil voeren dan lukt dit niet. Mijn vrouw moet met haar GSM ergens in een hoekje van onze woning gaan staan op gehoord te worden of te bellen. Als je beroepsmatig voor een deel afhankelijk bent van je GSM, is dit geen werkbaar gegeven. Wij hebben een studerende zoon die vaak moet afgehaald worden aan het station en al meermaals komen de sms berichten die hij stuurt veel te laat of helemaal niet aan bij onze toestellen. Bellen lukt dan vaak ook niet. Dit is een onhoudbare situatie en ik had deze graag opgelost gezien. Wij hebben reeds verschillende keren contact gehad met Telenet, maar deze wijzen er ons steeds op dat er geen (slecht) mastbereik is op de locatie waar wij wonen. Dit is geen oplossing!!! Wat als er zich een serieus probleem voordoet (inbraak, noodgeval,…). Wij zijn klant bij Telenet met een totaal pakket, zijnde tv, gsm en vast toestel en betalen meer dan 160€ per maand voor een nul service. Nog nooit hebben wij hier iemand over de vloer gekregen van telenet om te kijken, te voelen, te controleren wat het probleem is. Nog nooit hebben wij een vergoeding gekregen voor deze tekortkomingen. Nog nooit hebben wij excuses gekregen voor deze problemen. Maar owee als je een dag te laat de rekening betaald, dan krijg je zeer vlug een aanmaning. Mijn excuses voor deze klaagzang, maar zo kan het niet verder.Ik hoop dat Testaankoop mij kan verder helpen?Mvg,P.D.