Terug

Geen gratis retour partner product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Decathlon

18/09/2021

Ik bestelde een product van een partner bedrijf en wil deze retour sturen.Volgens de melding op de website kan dit gratis net zoals met producten van Decathlon zelf. Als je op retour aanmaken klikt zie je het volgende:Onze Partners voorzien, bij verzending, een retourlabel in de doos van je bestelling. Op die manier kan je het product snel en eenvoudig naar de Partner terugsturen. Toch geen label ontvangen in de doos? Vraag het dan na bij onze klantendienst en wij bezorgen het zo snel mogelijk.Er zit geen retourlabel in de doos. Na contact op te nemen met de klantendienst zegt men een retour label te gaan maken voor mij.In de volgende mail zegt men dat ik het via Bpost moet versturen op eigen kosten?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform