Terug

Geen gratis installatie robotmaaier zoals aangegeven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Brico Belgium

11/05/2022

Beste, ik kocht op 28 april 2022 een robotmaaier van het merk Worx. M 1000 landroid.Bij de opstelling in de winkel ging bij het apparaat dat er gratis installatie werd vrijgegeven.Dit heeft onze keuze beïnvloed, we dachten eerst voor de M700 te gaan. Maar daar was geen gratis installatie bij. Bij de M1000 was GRATIS installatie bij, daarom deze keuze.De dag erna gingen we terug naar Brico voor meer info omtrent de gratis installatie. Maar daar werden we wandelen gestuurd. Hun enige optie op dat moment was neen we geven geen gratis installatie, geef het apparaat dan maar gewoon terug.Hier gingen we niet mee akkoord. 2 dagen later kregen we telefoon met nog een optie: laat de robotmaaier installeren, geef als bewijs de factuur van betaling en dan krijgt u een waardebon van evenveel om te consumeren in de Brico winkel.Ik ben hier helemaal niet mee akkoord... Wij kopen een robotmaaier met gratis installatie, dan moeten we uiteindelijk zelf de installatie betalen en Brico heeft er nog eens profijt door want we kopen voor ongeveer 200 euro in de winkel waar zij zoizo winst op maken?!Wat is jullie voorstel?PS: ik heb foto's genomen van de opstelling en het kaartje waar duidelijk opstaat dat de installatie inbegrepen is.Alvast bedankt voor de hulp.Mvg, Nathalie Verschueren


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform