Terug

Geen goede service, onbeleefd, niet beantwoorden van mails

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

S. H.

Naar: Mobile Vikings

30/09/2025

Beste, Toen ik bij mobile vikings was in het begin en ik had last met mijn 4G werd er direct geantwoord om mij zogezegd te helpen.. Hier zijn we meer dan 2weken met bezig geweest en nog geen oplossing uit de bus gekomen. Ik ben reeds overgeschakeld naar een andere provider omdat ik gewoon geen oplossing krijg, 500x dezelfde vragen en oplossing die niet werken. Aan de telefoon waren ze ook super onbeleefd en niet echt klantgericht en klantvriendelijk... Ik heb zelf in de verkoop gestaan en een opleiding hiervoor gedaan, als ik zo reageerde tegen een klant in de winkel kon ik mijn boeltje pakken, mijn ontslagbrief meenemen en mocht ik vertrekken. Nu heb ik maandag 29/9 een mail gekregen, hier ook op antwoord... Weer met dezelfde vragen die ik eerder heb gekregen, ik heb hier op geantwoord dat ik ben overgeschakeld en dus hun hulp niet meer nodig was, echter heb ik voor de zoveelste keer gevraagd voor een tegemoetkoming aangezien ik niet de volle pot ga betalen voor een service waar ik misschien maar 20% gebruik van heb kunnen maken, mijn modem viel ook van zelf soms uit, ik heb op plaatsen in mijn huis geen verbinding, ik schakel over op 4G of zelfs gewoon een E. Hiervoor kreeg ik altijd direct antwoord omdat ze mij direct wilde helpen enzovoort... Nu krijg ik geen antwoord. Vreemd ? Het enigste mailtje dat ik krijg is of ik tevreden was van hun hulp en dat ik op een van de onderstaande links moest drukken en feedback kon geven, wat ik ook uiteraard heb gedaan. Ik ben aangesloten bij hun rond 4/9, problemen zijn begonnen voor 17/9. We zijn nu 30/9 en er is gewoon geen oplossing gevonden... Ze vroegen ook of ik ze aan zou raden bij familie en vrienden... Daarop is mijn antwoord heel duidelijk NEEN.

Berichten (1)

Mobile Vikings

Naar: S. H.

10/10/2025

Hamza (Mobile Vikings) 10 okt 202 Hamza (Mobile Vikings) 10 okt 2025 15:44 CEST Beste, Mail referentie: Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We begrijpen dat dit voor jou een erg frustrerende situatie was en vinden het jammer dat je contact met onze klantendienst niet is verlopen zoals het hoort. Er is vanuit onze kant opvolging geweest en er werden verschillende stappen ondernomen om het probleem met je mobiele data op te lossen, onder andere met verschillende simkaarten en toestellen. Helaas werd er geen structurele oplossing gevonden. Onze excuses voor hoe de communicatie soms is verlopen. Dat is niet de manier waarop we bij Mobile Vikings met onze klanten willen omgaan. We hebben dit intern besproken met de betrokken collega’s zodat we hieruit kunnen leren en onze werking verder kunnen verbeteren. De compensatie waar je eerder naar vroeg is ondertussen ook volledig in orde gebracht. De laatste twee facturen werden volledig gecrediteerd en ook de slotfactuur zal volledig worden gecrediteerd als extra tegemoetkoming van zodra deze is aangemaakt. We vinden het jammer dat je hebt beslist om over te stappen naar een andere provider, maar hopen dat deze compensatie aantoont dat we je dossier wel degelijk ernstig hebben opgevolgd. Kind regards Hamza Mobile Vikings crew member Questions? Check out our FAQ pages! Want to call surf for free? Use our Viking Deals! Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! :-) © All rights reserved. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO no. 886.946.917 [G1R90M-9ME2X]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform