Terug

Geen gewone email toegang

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Klachtenplatform

Klacht

W. V.

Naar: Testaankoop

05/12/2025

1. Het stoort mij heel erg dat een voorbeeld-organisatie als test-aankoop niet eens een email adres puliceert op haar website om eenvoudige vragen door te kunnen stelln. Het is specifiek daarom dat ik mijn vraag als klacht registreer. 2. Mijn vraag zelf: Ik wens af te stappen van de maandelijkse domiciliering. Ik overweeg mijn abonnement te behouden, maar enkel als dit kan na betaling van de ontvangst van een jaarlijkse factuur. Indien het niet mogelijk is om via jaarlijkse factuur klant te blijven, dan wens ik mijn abonnement op te zeggen van zodra dit mogelijk is zonder bijkomende kosten. Het zou ook straf zijn dat test-aankoop in haar voorbeeld-functie deze methode niet ondersteunt.

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: W. V.

05/12/2025

Beste abonnee, Het spijt ons te horen dat het moeilijk was om contact op te nemen met onze Abonnementendienst. Om onze service te verbeteren, werken we met aparte contactformulieren per dienst. Via deze formulieren vind je ook meteen het telefoonnummer en de openingsuren van de betrokken dienst. Je kan de contactformulieren terugvinden op onze website: test-aankoop.be → klik op de oranje knop ‘Contacteer ons’. Om terug te komen op je vraag over het jaarabonnement met overschrijving, vind je hieronder een overzicht van de verschillende jaarabonnementen en de tarieven vanaf 01 januari 2026: Jaarabonnement Testaankoop (TA) : € 147,12 Jaarabonnement Budget Recht (BD): € 157,44 Jaarabonnement TA/BD : € 240,12 Jaarabonnement Testaankoop Gezond (TS): enkel mogelijk in combinatie met TA of TA/BD Jaarabonnement TA/TS : € 206,88 Jaarabonnement TA/BD/TS : € 299,88 Laat ons weten welke formule je verkiest, dan regelen we dit zo snel mogelijk voor je. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.

W. V.

Naar: Testaankoop

05/12/2025

Ik wil enkel het jaarabonnement TA, jaarlijkse te betalen na ontvangst factuur. Hoe fantastisch legt u professioneel de feedback van klanten naast u neer! U verbetert de service => voor uzelf lijkt me. Ook al weer om te antwoorden op dit schrijven mag je gaan zoeken naar uw login en paswoord... betere service? Voor mij echt niet hoor. Jullie doen zoveel bevragingen, dan moet het toch duidelijk zijn dat een goede bereikbaarheid (zowel email als telefoon) de voorkeur van de klanten heeft?

Testaankoop

Naar: W. V.

16/12/2025

Beste, Dank u voor uw feedback. We begrijpen dat onze huidige manier van werken omslachtig kan aanvoelen en waarderen uw opmerkingen over onze bereikbaarheid. Onze diensten zijn telefonisch bereikbaar voor directe vragen, terwijl e-mailcontact enkel mogelijk is via het contactformulier op onze website. Uw opmerkingen hierover nemen we zeker mee bij toekomstige verbeteringen. We bevestigen ook dat uw abonnement door de Abonnementendienst is omgezet naar een jaarabonnement op het magazine Testaankoop, dat ingaat vanaf 01/01/2026. U heeft hierover op 10 december een bevestigingsmail ontvangen. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform