Klacht aan de commerciële dienst / TELENET.
De feiten:
- 18/11/23 wij tekenen enthousiast in op de Telenet-actie: " wordt ONE (contractoverschakeling), en geniet van de winterpromo: een nieuw TV toestel TCL 55C645 aan een promoprijs!
- 25/11/23: TV toestel wordt geleverd.
- 26/7/24: Scherm van toestel valt uit tussen 5 à 15 minuten na aanzetten. (toestel is 8 maand).Wij volgen de richtlijnen op jullie website en contacteren "Dynafix"
- 07/08/24: technieker komt langs voor reparatie. Lukt niet ter plaatse en neemt toestel mee. (valt volgens hun info volledig onder garantie)
- 19/08/24: bericht van Dynafix dat toestel niet te repareren valt...!
- 21/08/24: mail van TCL dat onze retailer (Telenet) gecrediteerd werd, en de voucher die in attachment zat moesten presenteren.
- 22/08/24; chat met de Telenet klantendienst voor vragen hoe het verder moet.
- Nadien: 23/8 - 29/8 - 12/9 -26/9 WhatsApp contact met klantendienst die steeds beweren dat ze ons dossier het naar de bevoegde dienst gingen doorsturen.
- Vandaag 04/10: geen enkel nieuws, info, voorstel of alternatief vanwege Telenet.
Wordt een Telenet klant (reeds meer dan 25 jaar!!) op deze klant-onvriendelijke wijze behandeld?? Wij zitten sedert 7 augustus zonder TV toestel! Wij onderschreven het contract ONE, betaalden correct ons deel in de promo van het TV toestel...dat wij sedert meer dan twee maand niet meer hebben, terwijl jullie gecrediteerd werden!!
Alle bewijsstukken zitten in bijlage.
Wij verwachten een waardig voorstel of alternatief.