Terug

Geen geschenk info na 6 maanden + problematische opzegging

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

E. H.

Naar: Testaankoop

12/08/2025

Misleidende werving met valse beloftes Test Aankoop werft klanten met de belofte van een gratis cadeau, maar het inlossen hiervan blijkt praktisch onmogelijk. Ondanks herhaaldelijk contact en een betalend abonnement van maanden, kreeg ik nooit duidelijke instructies over het claimen van dit cadeau. De "oplossing" die ze aanbieden? Een obscure partner-website met merkloze troep als "geschenken". Opzeggen wordt bewust moeilijk gemaakt Het opzeggen van je abonnement is een ware hindernissenbaan. Op hun website is geen duidelijke opzeg-knop te vinden (wat wettelijk verplicht zou moeten zijn), en je wordt doorverwezen naar het contactformulier - een bizarre plek voor zo'n belangrijke functie. Vijandige klantenservice Telefonisch contact opnemen maakt het alleen maar erger. Zodra je een klacht uit, wordt de toon onmiddellijk vijandig en krijg je de indruk dat ze je als consument "op je plek willen zetten" in plaats van je te helpen. Hypocrisie van een consumentenorganisatie Het is ironisch dat een organisatie die beweert "consumenten te beschermen en hun belangen te verdedigen" zelf precies die praktijken hanteert waar ze anderen voor zouden moeten waarschuwen. Practice what you preach! Advies: zoek alternatieven Voor een betrouwbare consumentenorganisatie zou ik elders kijken. Test Aankoop lijkt meer bezig met het binnenhalen van abonnementsgeld dan met daadwerkelijke consumentenbescherming.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform