Terug

Geen geld terug na gedwongen annulering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: BOOKING.COM

01/08/2019

Beste, voor het eerst in ons leven willen we samen met een bevriend koppel 3 dagen naar Frankrijk, Mont saint Michel. Het bevriende koppel had al gereserveerd en zei ons dat we veilig 2 nachten in hetzelfde hotel konden boeken nog via Booking.com. Dat was op 15/7/2019. Voor vertrek op 23/7/2019. Betaald werd via paypal het bedrag van 932€. Erbij vermeld dat er gratis annulering is. Nu kom ik maandag 22/7/2019 thuis ten val en breek daarbij mijn pols. Naar spoed en daar werd mij verteld dat ik niet naar Frankrijk kon vertrekken omdat de breuk verplaatst was en moest worden geopereerd op dinsdag 23/7/2019. De dokter maakt hier ook een attest voor, waarmee we onze annulatie kunnen rechtvaardigen. Maar wat blijkt. Booking betaalt niets terug. Gratis annulering betekent gewoon dat er geen extra annuleringskosten zijn, maar het totale bedrag van 932€ wordt achtergehouden. Dat vind ik toch overdreven, zeker met een doktersattest. Via paypal heb ik geprobeerd, maar zij kunnen niets doen. Omdat we nooit op reis zijn geweest, heb ik geen ervaring met zo’n dingen, maar nu ik via internet heb rondgekeken zie ik dat booking helemaal geen goede reputatie heeft. We zijn dus weer te goedgelovig geweest. Hopelijk kunnen jullie hier iets aan veranderen. Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform