Beste,30 november 2023 heb ik een vaatwasser besteld bij Elektro Lommelen. Van te voren info ingewonnen. Mede de vraag of het een probleem is dat ik Nederland woon. Kreeg keurig antwoord. Dus heb het besteld.Deze zou binnen 2-4 weken geleverd worden. Na 2 weken werd duidelijk dat het in elk geval langer zou gaan duren. Aangezien we sneller een nieuwe vaatwasser nodig hadden, heb ik de bestelling geannuleerd. Hierop kreeg ik een verzoek of ik soms een ander type wilde, dat wilde ik niet. Ik hoorde niks meer, nog eens gemaild, ik moest een herroepinsformulier invullen. Dit heb ik direct gedaan. Na een aantal weken toch maar weer eens een mail gestuurd. Kreeg als antwoord dat dat al gestort moest zijn. Dit was niet het geval, ze gingen het uitzoeken. Na nog weer eens zo'n 3 weken wederom een aantal keren gemaild, geen reactie. Inmiddels was het maart. In de tussentijd heb ik geprobeerd telefonisch contact te leggen, niet werkend nr, via whatsapp, ingewikkelde meerkeuzevragen die niet klopten en je alleen maar naar de bekende (niet te bereiken) weg wezen en via chatbox, allemaal geen reactie of iets waar je niks mee kon.Uiteindelijk nog een mail gestuurd dat ik verdere stappen ging ondernemen. Bij deze.