Terug

Geen geld terug na annulering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

19/02/2025

Beste, Eind oktober/begin november heb ik de aanvraag tot terugbetaling van mijn opleiding ingediend omdat de datum steeds veranderde. Echter tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen, ook niet na een aangetekend schrijven. Dit gaat over een groot bedrag en wil dit echt graag terug. Mvg Valerie Van De Beek

Berichten (1)

Centrum voor Avondonderwijs

Naar: V. V.

21/02/2025

Beste Valerie, Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat het vervelend is om te wachten op de terugbetaling en bieden onze excuses aan voor de vertraging. Intussen heb ik opnieuw contact opgenomen met de boekhoudafdeling, zodat zij dit verder kunnen opvolgen. We willen je graag geruststellen dat we je aanvraag hebben verwerkt en dat we erop rekenen dat de terugbetaling zo snel mogelijk zal worden uitgevoerd. Zodra dit in orde is, ontvang je hiervan een bevestiging per mail. Bedankt voor je geduld, en mocht je nog verdere vragen hebben, laat het gerust weten! Met vriendelijke groeten, Freya 03 292 33 33 www.centrumvooravondonderwijs.be De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Indien u dit bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan. Centrum Voor Avondonderwijs vzw staat niet in voor de juiste overbrenging van een verzonden e-mail, noch voor de tijdige ontvangst daarvan. Dit bericht is opgemaakt onder voorbehoud van alle recht en zonder enige nadelige erkentenis. Op wo 19 feb 2025 om 20:15 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform