Beste,Op 05/07/2023 hebben wij u een aangetekend schrijven gestuurd met betrekking tot een klacht naar aanleiding van onze vorige reis. Voordien probeerden we jullie reeds meermaals te bereiken zonder ons degelijk te helpen! Op 21/06/2023 vlogen we met jullie voor 1 week naar Alicante. Onze bagage is echter pas 4 dagen later aangekomen waardoor we genoodzaakt waren om verzorgingsproducten en kledij aan te kopen. Bovendien dienden we in de terugvlucht hiervoor een extra kleine koffer kopen en moest deze bagage extra betaald worden bij de terugvlucht met jullie. Na meermaals contact op te nemen blijft een oplossing uit.We hebben geen reactie gehad op ons aangetekend schrijven, noch zijn we vergoed voor de geleden schade. We blijven jullie verzoeken om ons te vergoeden voor de geleden schade.Met het aangetekende schrijven hebben we jullie reeds alle documenten aangeleverd als bewijs van deze kostenraming. Indien gewenst sturen we de kopies terug door!Vriendelijke groet,W.