Jonathan (Juntoo)
1 apr 2025 18:45 CEST
Beste Shari,
Bedankt om hiervoor contact met ons op te nemen. Het spijt ons oprecht te vernemen dat je geen specifieke reactie hebt ontvangen op jouw klacht.
Het is zeker goed dat je melding hebt gemaakt van het mankement we vinden het zeer vervelend dat het frame van jouw zetel gebroken is. Ik stel inderdaad vast dat je reeds enkele keren contact hebt opgenomen met onze showroomverantwoordelijke. Er werd inderdaad een update gemeld, maar jouw mailverkeer kwam systematisch niet terecht bij onze dienst productkwaliteit, waarvoor onze excuses. We kijken verder na hoe dit is kunnen gebeuren.
Daarnaast mag je zeker en vast inbellen op de klantendienst voor dringende vragen, aangezien we zeker en vast erkennen dat dit soort zaken prioritair moeten behandeld worden.
Ik heb jou telefonisch gecontacteerd jouw mailverkeer beantwoord, zodat dit euvel voor jou zo snel mogelijk verholpen kan worden en je zonder enige zorg kunt genieten van je aankoop.
Alvast onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak dat je hierdoor ondervindt het oponthoud.
Met vriendelijke groeten,
Jonathan
Customer Care
Juntoo
Klachten
31 mrt 2025 18:15 CEST
Met vriendelijke groeten,
Customer care
Juntoo
09/298 10 50 www.juntoo.be
Dit e-mailbericht is een service van Juntoo. Mogelijk gemaakt door
Zendesk [GJGVNV-R9JV3]