Terug

Geen gehoor voor herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

S. N.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

31/03/2025

Korte beschrijving van uw probleem In Augustus 2024 kochten we bij Juntoo, de laatste dag van de solden, onze zetel. Deze werd een aantal weken later geleverd, buiten voor het schuifraam. Na het in elkaar zetten een aantal dagen later, merkte we precies op dat we op het brede lounge stuk lager zaten. Hier niet echt verder attentie op gedaan tot een bezoeker dit ook opmerkte. Hierbij zijn we dan onderaan de zetel gaan kijken en zagen we dat de zetel gebroken was. Hiervoor heb ik dan meteen een mailtje gestuurd met foto op 16/2. Tot op heden hebben we nog geen antwoord mogen ontvangen na 2 mailtjes & zeker 3 telefoontjes naar Juntoo Hasselt later.

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: S. N.

01/04/2025

Jonathan (Juntoo) 1 apr 2025 18:45 CEST Beste Shari, Bedankt om hiervoor contact met ons op te nemen. Het spijt ons oprecht te vernemen dat je geen specifieke reactie hebt ontvangen op jouw klacht. Het is zeker goed dat je melding hebt gemaakt van het mankement we vinden het zeer vervelend dat het frame van jouw zetel gebroken is. Ik stel inderdaad vast dat je reeds enkele keren contact hebt opgenomen met onze showroomverantwoordelijke. Er werd inderdaad een update gemeld, maar jouw mailverkeer kwam systematisch niet terecht bij onze dienst productkwaliteit, waarvoor onze excuses. We kijken verder na hoe dit is kunnen gebeuren. Daarnaast mag je zeker en vast inbellen op de klantendienst voor dringende vragen, aangezien we zeker en vast erkennen dat dit soort zaken prioritair moeten behandeld worden. Ik heb jou telefonisch gecontacteerd jouw mailverkeer beantwoord, zodat dit euvel voor jou zo snel mogelijk verholpen kan worden en je zonder enige zorg kunt genieten van je aankoop. Alvast onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak dat je hierdoor ondervindt het oponthoud. Met vriendelijke groeten, Jonathan Customer Care Juntoo Klachten 31 mrt 2025 18:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groeten, Customer care Juntoo 09/298 10 50 www.juntoo.be Dit e-mailbericht is een service van Juntoo. Mogelijk gemaakt door Zendesk [GJGVNV-R9JV3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform