Terug

geen gehoor via klantendienst of rechtstreeks bezoek winkel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

14/07/2023

Beste, eind mei naar de winkel gegaan met beschadigde parasolvoet. Daar werd gezegd te mailen naar de klantendienst, dus geen directe oplossing op dat moment. 6 mei gemaild naar klantendienst met hele uitleg en foto's wat er mis was met de parasolvoet, 14 juni zelf opnieuw gemaild waarom we geen enkel antwoord kregen, 16 jun kregen we een mail terug met de vraag wat er juist kapot was. Dus nogmaals uitgelegd wat er was met verwijzing naar eerdere mail. Daarna geen enkel antwoord terug ontvangen! 30 juni zelf opnieuw geantwoord op mailverkeer ivm schade met de vraag waarom er niets ondernomen werd of zelfs geen mail beantwoord werd, en dus ook mijn ongenoegen geuit hierover. Hierna nog steeds geen enkele respons! Dan maar weer zelf rechtstreeks naar de winkel gegaan op 09-07-23, daar kregen we geen enkele verantwoordelijke te spreken. De medewerker van de tuinafdeling was wel bereid te helpen en heeft dan een roze bon ingevuld, en op de pc direct een mail verstuurd naar betreffende dienst (hoger hand?). De parasol is in zijn geheel teruggenomen. Dossier zou dan bij klantendienst terecht komen. Intussen zijn we weer 5 dagen verder en hebben we nog steeds geen enkele mail of telefoontje ontvangen over wat er nu gaat gebeuren en hoe het gaat opgelost worden. In 1 woord schandalig! Je kan niet bellen naar de klantendienst, enkel mailen en daarmee word je dus als klant monddood gemaakt! En intussen kunnen wij geen gebruik maken van een dure parasol van 709 euro in deze mooie zomerdagen.. Dan spreek ik nog niet over de tijd die ik al heb moeten steken in het verzenden van mails en naar de winkel rijden, alsof we niets beter te doen hebben! Wij willen dat de parasol zonder pardon omgeruild wordt en een vergoeding voor de tijd en benzine is niet meer dan op zijn plaats in dit verhaal. En in de 1ste plaats een grote verontschuldiging!

Berichten (9)

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: C. S.

17/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

C. S.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

17/07/2023

Beste, wij gaan hier absoluut niet mee akkoord. Als de parasol bij de minste wind niet open mag heb je daar niks aan. De parasol kost nochthans veel geld. Onze vorige parasol was 15j oud en nooit problemen mee gehad. Er is ook nergens vermeld of geschreven dat de parasol dicht moet. En wat ons enorm stoort is dat we van jullie gewoon geen antwoord krijgen, tot nu wanneer we via testaankoop een bericht sturen. We zijn hier ontussen al 6 weken mee bezig! En nu pas hebben jullie contact opgenomen..Schandalig gewoon. En nu zouden we gewoon in de kou gezet worden hiermee. Sorry maar daar laten wij het niet bij.

C. S.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

17/07/2023

En dan wil ikook nog even zeggen dat we geen nieuwe parasol eisten, enkel het voetstuk dan krom getrokken is! En zelfs dat kan blijkbaar niet.. Dit getuigt van een erg slechte klantenservice vind ik

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: C. S.

18/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

C. S.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

19/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: C. S.

19/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: C. S.

28/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

C. S.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

28/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: C. S.

28/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform