Terug

Geen gehoor na klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: Brussels Airlines

28/10/2023

Beste, op 19 augustus contacteerde ik U om een klacht neer te leggen daar onze nieuwe koffer na 1 vlucht reeds beschadigd was. Nml een wieltje was zo hard beschadigd dat normaal rijden niet meer lukt en ook aan de onderkant van de koffer is schade zichtbaar.Tweemaal kreeg ik een automatische mail om te melden dat het wat langer duurt dan normaal. Deze mail werden verstuurd op 09 en 23 september en daarna niets meer! Dit toont aan hoeveel de klanten voor U betekenen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform