Beste,Ik had een bestelling geplaatst bij Gamma.beHet pakket werd bij de buren geleverd ipv bij mij. Ik ken de praktijk van, in dit geval, Postnl. Het is immers gemakkelijk voor hen. Het maakt het echter zeer moeilijk om, in geval van problemen, een klacht te formuleren ( vroeger al veel problemen gehad ), ik kan het pakket niet weigeren ( voor Gamma en Postnl is het 'geleverd' ) en de privacy wordt niet gerespecteerd ( wat als ik gevoelige zaken bestel ). Bij Postnl kan ik uiteraard geen klacht neerleggen, ik heb geen contract met hen. Met Gamma wel. Ik heb hen dan ook proberen uitleggen dat dit niet kan, en heb hen gevraagd te zorgen dat Postnl, of zijzelf, er alsnog voor zorgen dat het pakket in mijn bezit komt. Ze hebben hier geen gehoor aan gegeven. Telefonisch hebben ze zelfs mijn naam of andere details niet gevraagd, het pakket was immers 'geleverd'. Ik ben dus voor het blok gezet, ik vind nergens gehoor en heb geen pakket. Ik zou het bij de buren kunnen halen, met alle risico's die dan opduiken, weigeren bij schade kan niet meer en de oorzaak van eventuele schade kan nooit bewezen worden. De reden dat dit alles gebeurd is, is volgens de medewerker van Gamma: ik had maar thuis moeten zijn, het is geleverd, dus los het maar op... ( de handelingen op mijn deurbel worden geregistreert en zelfs doorgestuurd naar mijn GSM. Er is niet aangebeld. ) ( Ik had thuis moeten zijn, maar heb slechts om 8u20 een mail gekregen voor een levering tussen 8u25 en 10u25. De levering was dan zelfs niet in dit tijdslot. Dat ik niet thuis was, is ook niet relevant naar mijn mening. Dan lever je gewoon niet ipv fout )Ik weet niet hoe ik nu nog met wat vertrouwen en zekerheid in bezit van het pakket kan komen. Dit is toch de verantwoordelijkheid van Gamma? Ik heb een contract met hen dat ik een pakket zou ontvangen, vandaag.