Terug

Geen gehoor bij foute levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: GAMMA (Webshop)

31/10/2023

Beste,Ik had een bestelling geplaatst bij Gamma.beHet pakket werd bij de buren geleverd ipv bij mij. Ik ken de praktijk van, in dit geval, Postnl. Het is immers gemakkelijk voor hen. Het maakt het echter zeer moeilijk om, in geval van problemen, een klacht te formuleren ( vroeger al veel problemen gehad ), ik kan het pakket niet weigeren ( voor Gamma en Postnl is het 'geleverd' ) en de privacy wordt niet gerespecteerd ( wat als ik gevoelige zaken bestel ). Bij Postnl kan ik uiteraard geen klacht neerleggen, ik heb geen contract met hen. Met Gamma wel. Ik heb hen dan ook proberen uitleggen dat dit niet kan, en heb hen gevraagd te zorgen dat Postnl, of zijzelf, er alsnog voor zorgen dat het pakket in mijn bezit komt. Ze hebben hier geen gehoor aan gegeven. Telefonisch hebben ze zelfs mijn naam of andere details niet gevraagd, het pakket was immers 'geleverd'. Ik ben dus voor het blok gezet, ik vind nergens gehoor en heb geen pakket. Ik zou het bij de buren kunnen halen, met alle risico's die dan opduiken, weigeren bij schade kan niet meer en de oorzaak van eventuele schade kan nooit bewezen worden. De reden dat dit alles gebeurd is, is volgens de medewerker van Gamma: ik had maar thuis moeten zijn, het is geleverd, dus los het maar op... ( de handelingen op mijn deurbel worden geregistreert en zelfs doorgestuurd naar mijn GSM. Er is niet aangebeld. ) ( Ik had thuis moeten zijn, maar heb slechts om 8u20 een mail gekregen voor een levering tussen 8u25 en 10u25. De levering was dan zelfs niet in dit tijdslot. Dat ik niet thuis was, is ook niet relevant naar mijn mening. Dan lever je gewoon niet ipv fout )Ik weet niet hoe ik nu nog met wat vertrouwen en zekerheid in bezit van het pakket kan komen. Dit is toch de verantwoordelijkheid van Gamma? Ik heb een contract met hen dat ik een pakket zou ontvangen, vandaag.

Berichten (1)

GAMMA (Webshop)

Naar: E. D.

31/10/2023

Bedankt voor je e-mail naar GAMMA. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we een persoonlijk ticketnummer voor je aangemaakt:2406789.Het is handig om dit ticketnummer bij de hand te houden wanneer je weer contact opneemt met onze klantenservice.Misschien heb je al een kijkje genomen op onzewebsite? Daar vind je mogelijk het antwoord op je vraag!Heb je een vraag over een klus of één van onze producten?Kom dan langs bij een GAMMA-winkel, wij helpen je graag!Via deze kaartvind je snel een winkel bij jou in de buurt.Met vriendelijke groet,Jouw GAMMAteamDeze mail is automatisch aangemaakt en verstuurd Dit bericht is uitsluitend bestemd voor kennisname en gebruik door de geadresseerde(n). De inhoud ervan, inclusief de eventuele bijlagen, is vertrouwelijk. Derden kunnen aan de inhoud daarvan geen rechten ontlenen. Indien u niet de geadresseerde van dit bericht bent, verzoeken wij u ons te informeren en dit bericht te vernietigen zonder van de inhoud kennis te nemen en niet te kopieren en niet onder derden te verspreiden.This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform