Terug

Geen gehoor bij fluvius

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: FLUVIUS

11/03/2024

Beste,Ik probeer al maanden een ingebrekestelling te verkrijgen via Fluvius voor gebreken aan de straatriolering.Als particulier willen ze je hier niet bij helpen.Een afblaffing aan de telefoon was weliswaar de enige reactie. Verzekering ingeschakeld om dit kleine documentje te verkrijgen, ook zij kregen tot op heden nog steeds geen gehoor.Telefonisch contact opgenomen, mails verstuurd. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd met niets tot resultaat. Het probleem met de straatriolering is dus tot op heden ook nog steeds niet opgelost.

Berichten (2)

I. V.

Naar: FLUVIUS

28/03/2024

Geachte Fluvius,Waar is de algemene beleefdheid gebleven waar wij allemaal op rekenen? Waarom kan er niet op een deftige manier een oplossing gezocht worden voor het meermaals aangegeven probleem?

FLUVIUS

Naar: I. V.

29/03/2024

Geachte mevrouw VandormaelDag InesUw consumentenorganisatie Test-Aankoop stuurde uw vraag/klacht door naar netbeheerder Fluvius.MAAR. nergens in deze klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we zelfs de klacht niet kunnen registreren, laat staan gericht handelen.We kunnen deze klacht enkel registreren en/of opvolgen als we ook het aansluitadres kennen, pas dan kunnen we ook de betrokken dienst bijsturen.Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen in antwoord op deze mail aubFijne dag verder.Cindy EyckmansDirectie Klantendienst - Actieve klantgerichtheidKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melleklachtencommissie@fluviuswww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform