Terug

Geen garantie, wel garantie gekocht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

27/09/2022

Beste, herhaling van klacht. Hans Anders heeft telefonisch laten weten, hier niets aan te doen. Ik verwacht een tegemoetkoming:Vorig jaar mei hebben mijn vriendin en ik samen 5 brillen gekocht in Turnhout. Met de Hans Anders garantie, gratis nieuwe glazen, als je sterkte binnen 1 jaar verandert. Ik heb multifocaal en sinds een paar maanden zie ik wazig door de bril. Ik heb me netjes gemeld in de winkel in Turnhout, voor 19 mei. Na een oogcheck kreeg ik het advies, om een oogarts te raadplegen. Dit heb ik gedaan, ik kon daar echter pas in juni terecht. Met het rapport van de oogarts, terug naar de Hans Anders winkel in Turnhout. War daar gebeurde is ongelofelijk. sorry mijnheer, de omruilgarantie is verlopen per 19 mei. Waarop ik zeg, ik heb het probleem voor die tijd gemeld en ben op jullie advies naar de oogarts gegaan, ik kon daar niet eerder terecht. Dan had u naar een andere oogarts moeten gaan zei de medewerkster..Ik ben het niet eens met deze gang van zaken. Ik heb als klant me keurig aan de regels gehouden en wordt nu afgezet. Ik verwacht een keurige oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform