Terug

Geen garantie ondanks dat het toestel geen 2 jaar oud is

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Dynafix

14/08/2023

Beste,Mijn dochter haar Iphone 13 gaf opeens uit het niets de melding dat de conditie van de batterij niet meer kon weergegeven worden. Nadat de batterij uitviel, kon die sinds dan ook niet meer opgeladen worden..De Iphone is nog geen 2 jaar oud en dus nog in garantie.Nu is er een heel klein schreefje in de camera (wat zelfs geen problemen geeft aan de foto's, video's of gsm) maar zou hierdoor de garantie van de batterij vervallen???Mijn dochter wou met haar eigen spaargeld een nieuwe gsm kopen en geen 2e hands om zeker te zijn dat hij toch een tijd zou meegaan en dan komen we dit tegen...We kregen vandaag een offerte van €653,94 indien we die willen vermaken!!! En neen het is geen typfout, €653,94!!Online vinden we terug dat een nieuw batterij voor Iphone 13 +/- €100 kost.Indien we hem gewoon terug willen, zonder hersteldienst moeten we €44,95 betalen..Wij voelen ons echt bedrogen door Dynafix/Telenet!

Berichten (14)

Dynafix

Naar: E. D.

15/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Dynafix

Naar: E. D.

15/08/2023

Beste,Als u denkt dat de garantie geldig is dan zou ik u graag willen vragen om een kopie van het aankoopbewijs te sturen zodat wij deze in verwerking kunnen nemen zodat u alsnog van de garantie gebruik kan maken.Ervan uitgaande u voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Max.______________________________Original Message: Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.

E. D.

Naar: Dynafix

15/08/2023

Beste,Wij hadden de factuur in het doosje van de Iphone gestopt, in bijlage kunt u de factuur nogmaals terugvinden.Mvg,Emmy Dehaene

Dynafix

Naar: E. D.

15/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

E. D.

Naar: Dynafix

15/08/2023

Beste,Ik probeerde het nogmaals.Heb 3 bestanden bijgevoegd. Hopelijk lukt het om toch 1 te openen.Mvg

Dynafix

Naar: E. D.

15/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

E. D.

Naar: Dynafix

15/08/2023

Beste,Wij hadden de factuur in het doosje van de Iphone gestopt, in bijlage kunt u de factuur nogmaals terugvinden.Mvg,Emmy Dehaene

Dynafix

Naar: E. D.

15/08/2023

Beste,Mogelijk door een fout met het email systeem is er geen bijlage aanwezig in het email gesprek, ik zou u daarom willen vragen om deze alsnog door te sturen.Ervan uitgaande u voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Max.______________________________Original Message: Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.

E. D.

Naar: Dynafix

15/08/2023

Beste,Ik probeerde het nogmaals.Heb 3 bestanden bijgevoegd. Hopelijk lukt het om toch 1 te openen.Mvg

Dynafix

Naar: E. D.

15/08/2023

Beste,Uw document is ontvangen en is nu doorgestuurd naar de betreffende afdeling zodat het behandeld kan worden.Als alles voldoende is dan wordt deze behandeld en zal uw toestel behandeld worden met garantie als de schade binnen de garantie valt.Ervan uitgaande u voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Max.______________________________Original Message: Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.

E. D.

Naar: Dynafix

16/08/2023

Dankuwel!

E. D.

Naar: Dynafix

16/08/2023

Dankuwel!

Dynafix

Naar: E. D.

17/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Dynafix

Naar: E. D.

17/08/2023

Beste,De schade die aanwezig is op het betreffende toestel valt niet binnen de garantie voorwaarden en kan daarom niet onder garantie worden gerepareerd.Verder verichten wij alleen totale reparaties, dit houd in dat wij een toestel onderzoeken en alle onderdelen die worden geconstateerd als beschadigd zullen vervangen of gerepareerd worden.Ervan uitgaande u voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Max.______________________________Original Message: Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform