Terug

Geen garantie na 8 maanden?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: bol.com

16/10/2023

Beste, In januari kochten we een broodmachine. Na 8 maanden werkte deze plots niet meer. Het deeg kneedde niet meer. We namen contact op met de externe verkoper van Bol.com. Deze stuurde ons door naar contact-NL@groupeseb.com We kregen een prijsopgave van maar liefst 109,76Euro voor het herstel van onze broodmachine die oorspronkelijk 127Euro had gekost. De herstelling omvat de motor, ring en schaal. Op de foto's waren er ook stukjes te zien van het toestel die voordien nog zeker niet afgebroken waren. Ik begrijp niet dat dit niet onder garantie valt. We hebben tevergeefs nog eens contact opgenomen met de externe verkoper van bol.com.We hebben nu bij deze firma (contact-NL@groupeseb.com ) gekozen voor vernietiging omdat dit voor ons de goedkoopste oplossing was. 27,23Euro


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform