Terug

Geen foto like me rollercoaster

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: PLOPSALAND

23/03/2024

Beste,Op 10 maart na de rit op de like me rollercoaster wilden wij (Jelle verpoorte en Liesbeth Gielkens) een foto afdrukken van de fotokiosk daar. Door een technische fout in het systeem is er wel geld van onze rekening afgeschreven (3,50 euro). Wij konden echter geen mailadres ingeven dus wij hebben de foto nooit ontvangen.Naar de verantwoordelijke van de fotostand geweest. Mailadres gekregen waar we naar mailde op 10/03/24. Geen antwoord ontvangen op 21/03/2024. Gelieve ons geld terug te storten of me op de hoogte te houden van het verdere verloop van mijn klacht.Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform