Terug

geen formulier ontvangen voor geschenk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Opvolging dossier(s)

Klacht

L. D.

Naar: Testaankoop

12/06/2025

Beste Test-Aankoop, Een dossier met de referentie??????????………. werd op mijn verzoek geopend bij uw juridische dienst. Gelieve mij te informeren over de huidige stand van zaken van mijn dossier. Dank bij voorbaat voor de snelle behandeling, Met vriendelijke groet

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: L. D.

12/06/2025

Beste Abonnee, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er een dossier met referentie werd geopend bij onze juridische dienst. Bij nazicht konden we op basis van de beschikbare informatie echter geen dossier terugvinden bij onze juridische afdeling. Is het mogelijk dat uw aanvraag betrekking heeft op het welkomstgeschenk dat bij uw abonnement hoort? Daarover zien we inderdaad een dossier terug in ons systeem. Om u correct verder te kunnen helpen, willen we u vriendelijk vragen om even te bevestigen waar uw aanvraag precies op betrekking heeft: – Gaat het over een juridisch dossier in verband met een geschil of bemiddeling? – Of wenst u informatie over de status van uw welkomstgeschenk (bijv. via Gift’in)? Indien je vraag betrekking heeft op een juridisch geschil of bemiddeling, dan kan je rechtstreeks contact opnemen met onze juridische dienst. Dat kan via het online formulier op onze website (klik op de oranje knop ‘Contacteer ons’) of telefonisch op het nummer 025423333 Zij helpen je graag verder met het opstarten van jouw dossier. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

L. D.

Naar: Testaankoop

12/06/2025

het betreft inderdaad een niet gekregen geschenk, men ging mij een formulier sturen om het geschenk aan te vragen, dat is mij telefonisch gezegd, het zou een paar weken kunnen duren is ondertussen al langer en indien dit niet gebeurde binnen aanvaardbare tijd moest ik een nieuw bericht sturen , dus bij deze ..... groeten : Liliane du bois

Testaankoop

Naar: L. D.

17/06/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk heeft u van ons in november 2024 een voucher ter waarde van 80 punten ontvangen. Hiermee kunt u op de website van onze partner een geschenk naar keuze selecteren. U vindt deze voucher, samen met de link naar de website, in de welkomstbrief. De bevestigingsbrief van uw inschrijving kunt u raadplegen via onze website, in uw persoonlijke ruimte: ‘Mijn account’ → ‘Zie mijn overzicht’ → ‘Mijn persoonlijke gegevens’ → ‘Mijn abonnement’ → ‘Welkomstbrief’ → download de PDF. Enkele dagen na de activatie van uw abonnement heeft onze partner u ook een e-mail gestuurd met de uitnodiging om een account aan te maken op het platform Gift’in. We ontvingen hiervoor het mailadres ldubois@telenet.be. Registratieprocedure voor het welkomstgeschenk: Om toegang te krijgen tot de site waar u uw geschenk kunt kiezen, registreert u zich eerst en stelt u een wachtwoord in op het Gift’in-platform. Surf naar giftin.be Vul uw abonnementsnummer in Klik op Aanmelden Volg de verdere instructies om uw registratie te voltooien Na het aanmaken van uw account ontvangt u van onze partner een bevestigingsmail zodra uw punten geactiveerd zijn. Dat is gewoonlijk binnen de 24 uur na het aanmelden op het platform giftin.be. Van zodra de punten beschikbaar zijn in uw persoonlijke ruimte op het Gift’in-platform, kunt u uw geschenk kiezen – bijvoorbeeld een airfryer of een ander leuk item. We wensen u alvast veel plezier bij het uitkiezen van uw geschenk! Heeft u nog vragen? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst van Gift’in op het nummer 078251005 of via het contactformulier op hun website. Zij staan in voor de opvolging van de verzending van uw geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform