Terug

GEEN federale basispakket.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Mega

26/12/2022

BESTE IK DENK DAT IEDEREEN DIT ZOU KRIJGEN WAAROM IK NIET OF MOET IK BOETEN VOOR ALLE ANDEREN DIE PREMIE WEL KRIJGEN STEEDS BEN IK BIJ DE ONGELUKKIGEN TERUGKRIJGEN DOE IK BIJNA NOOIT BETALEN IEDERE DAG OPNIEUWDIT IS WAT MEGA MIJ TOESTUURT Beste meneer De Breck,We contacteren je i.v.m. met de melding die we van jou hebben gekregen over het niet ontvangen van het federale basispakket.Alle energieleveranciers ontvangen een lijst van de FOD met de klanten en EAN-codes die recht hebben op het federaal basispakket. Indien je de korting niet hebt ontvangen wilt dit zeggen dat de EAN code van jouw gasaansluiting niet in deze lijst stond. Om er zeker van te zijn dat iedereen die recht heeft op de premie toch de premie krijgt, ook als is men niet opgenomen in de originele lijst, is hiervoor een specifieke procedure voorzien. Je kan daarom vanaf 23 januari 2023 tot en met 30 april 2023 een aanvraag hiertoe indienen bij de FOD.Zij zullen ons, indien alles in orde is, een nieuwe lijst bezorgen waar de ontbrekende EAN-codes op staan en op die manier kunnen wij overgaan tot de uitbetaling van het federale basispakket.Meer informatie kan je ook terugvinden op de website van de FOD zelf via de volgende link: https://economie.fgov.be/nl/themas/energie/energieprijzen/regeringsmaatregelen-en/basispakket-voor-elektriciteitIntussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,KarenKlantenadviseur TeamMega?info@mega.be?016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 & 14u-17u)Contacteer ons IK HOOP DAT JULLIE ER IETS KUNNEN AAN DOEN ANDERS LAAT OOK IK ABBOMENT LINGS LIGGEN BELEEFDE GROETEN EN DANK PHILIP

Berichten (2)

Mega

Naar: P. D.

26/12/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - GEEN federale basispakket. - (CPTBE01683356-18)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesSales and CX DirectorMega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-----------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KZ2406-2YR87]

Mega

Naar: P. D.

26/12/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - GEEN federale basispakket. - (CPTBE01683356-18)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesSales and CX DirectorMega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-----------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[7OE64O-MD68G]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform