Terug

Geen factuur krijgen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

I. R.

Naar: Telenet

20/06/2024

Beste, Ik ben al jaren klant bij Telenet. Recent ben ik van bank verandert en van eenmanszaak naar een CommV en ook een verhuizing. Sindsdien kan ik niet op My Telenet. Hiervoor heb ik al meerdere meldingen gedaan maar ze krijgen dat nog steeds niet in orde. Nu zeggen ze dat ik een factuur moet betalen van 92,54 euro alhoewel dat ik basis internet heb. Ik vraag naar een factuur.... helaas! Beste, ik wil de factuur betalen van telenet basis, als ik niet aan mijn facturen geraak …..hoe kan ik ze betalen? Hiervoor heb ik al eerdere meldingen gedaan….helaas! Hallo Iris 🖐️, ik ben jouw Telenet assistent chatbot. Ik probeer je zo veel mogelijk te helpen en anders ga ik voor je op zoek naar de juiste collega. 📝 Factuur 💳 Openstaand saldo Momenteel zijn mijn collega's er niet, maar niet getreurd ze zijn er elke werkdag tussen 8u en 18u. Wil je ondertussen je klantennummer en btw-nummer of ondernemingsnummer al doorgeven? Als je nog geen korte beschrijving van je vraag of probleem hebt doorgegeven, mag je dat ook nog even doen. Zo kan mijn collega meteen aan de slag. Ondernemingsnummer1005587518; Je gaat me geen herinneringskosten aanrekenen!! Ik heb al meermaals gebeld met Telenet hier over ….nog steeds niet in orde!! Goedemorgen mevrouw, heer, Waar halen jullie nu due 92,… euro nu vandaan?Ik heb deze week een medewerker aan de telefoon gekregen en ze sprak een ander bedrag uit.Kunt u dat verklaren? Ik wil wel een gedetailleerde factuur zien. En liefst vandaag nog; dat spelletje blijft duren. Hey Iris, Die herinneringskost gaat aangerekend worden als de factuur van 20/05 onbetaald blijft, hiervoor hebben wij nog geen betaling ontvangen. De €92,54 is de factuur van 20/05 min de creditnota van 14/06. (€274,04 - €181.50 = €92,54) Gianni Beste Gianni, tot op heden kan ik geen factuur zien op my Telenet; wil u dit zo snel mogelijk oplossen! Ik heb een login aangemaakt, hiervoor zul je nog een mail krijgen op iris.raes1@telenet.be om de login te vervolledigen. Gianni

Berichten (1)

Telenet

Naar: I. R.

28/06/2024

Geachte,Wij bevestigen graag de ontvangst uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,telenet.be***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform