Beste,
Ik ben al jaren klant bij Telenet.
Recent ben ik van bank verandert en van eenmanszaak naar een CommV en ook een verhuizing.
Sindsdien kan ik niet op My Telenet.
Hiervoor heb ik al meerdere meldingen gedaan maar ze krijgen dat nog steeds niet in orde.
Nu zeggen ze dat ik een factuur moet betalen van 92,54 euro alhoewel dat ik basis internet heb.
Ik vraag naar een factuur.... helaas!
Beste, ik wil de factuur betalen van telenet basis, als ik niet aan mijn facturen geraak …..hoe kan ik ze betalen? Hiervoor heb ik al eerdere meldingen gedaan….helaas!
Hallo Iris 🖐️, ik ben jouw Telenet assistent chatbot. Ik probeer je zo veel mogelijk te helpen en anders ga ik voor je op zoek naar de juiste collega.
📝 Factuur
💳 Openstaand saldo
Momenteel zijn mijn collega's er niet, maar niet getreurd ze zijn er elke werkdag tussen 8u en 18u.
Wil je ondertussen je klantennummer en btw-nummer of ondernemingsnummer al doorgeven? Als je nog geen korte beschrijving van je vraag of probleem hebt doorgegeven, mag je dat ook nog even doen. Zo kan mijn collega meteen aan de slag.
Ondernemingsnummer1005587518; Je gaat me geen herinneringskosten aanrekenen!! Ik heb al meermaals gebeld met Telenet hier over ….nog steeds niet in orde!!
Goedemorgen mevrouw, heer,
Waar halen jullie nu due 92,… euro nu vandaan?Ik heb deze week een medewerker aan de telefoon gekregen en ze sprak een ander bedrag uit.Kunt u dat verklaren? Ik wil wel een gedetailleerde factuur zien. En liefst vandaag nog; dat spelletje blijft duren.
Hey Iris,
Die herinneringskost gaat aangerekend worden als de factuur van 20/05 onbetaald blijft, hiervoor hebben wij nog geen betaling ontvangen.
De €92,54 is de factuur van 20/05 min de creditnota van 14/06.
(€274,04 - €181.50 = €92,54)
Gianni
Beste Gianni, tot op heden kan ik geen factuur zien op my Telenet; wil u dit zo snel mogelijk oplossen!
Ik heb een login aangemaakt, hiervoor zul je nog een mail krijgen op iris.raes1@telenet.be om de login te vervolledigen.
Gianni