Terug

geen factuur, geen betalingswijs om retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: INNO

11/07/2023

Beste, Ik bestelde op 2 juli via website INNO een aantal babyartikelen merk Miniman, waarvan 1 artikel niet werd geleverd. Aangezien de kledij te klein is, wil ik deze terugsturen, ik heb een retourbericht per artikel op 7 juli via website Inno aangemaakt. Volgens de richtlijnen van INNO moet ik de retourkosten van 12 euro naar Frankrijk zelf betalen en dien ik de factuur, bewijs van betaling en scan van leveringsbon up te loaden op mijn account van INNO. Factuur heb ik niet ontvangen, betaling is gebeurd via giftcard, hoe omslachtig en klantonvriendelijk is het retourbeleid van de INNO. De retour moet binnen de 14 dagen gebeuren en hoe geraak ik nog tijdig aan het gevraagde bewijsmateriaal?

Berichten (6)

INNO

Naar: M. A.

12/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. A.

Naar: INNO

02/08/2023

Beste,Ik ben langs geweest in een Inno winkel en volgens de verkoopster staat er maar 87,01 euro op mijn giftkaart. Nochtans vermeldt de ontvangen email dat 100,50 euro zou worden teruggestort op mijn giftkaart.Bijkomend heb ik nog een mail ontvangen over de de terugstorting van het bedrag van 22 euro van dezelfde bestelling. Kan je even nagaan waarom ik het volledig bedrag niet teruggestort krijg.Met vriendelijke groeten,Marina Antheunis

INNO

Naar: M. A.

03/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. A.

Naar: INNO

03/08/2023

Inderdaad, bij nazicht van de rekening werd mij een aantal kleine bedragen van € 0,60 tot €1,81 overgemaakt zonder referenties. Ik stel mij gewoon de vraag waarom het totaal bedrag niet werd gestort op mijn giftcard? De werking van INNO is allesbehalve klantvriendelijk en efficiënt. De retourkost bedroeg 22 euro naar Frankrijk, nooit geen bestelling meer via jullie website !

INNO

Naar: M. A.

08/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

INNO

Naar: M. A.

08/08/2023

Geachte Mevrouw Antheunis,Dank u voor uw e-mail.Wat betreft u vraag over de verschillende bedragen die zijn teruggestort op uw bankrekening, dit zijn automatische terugstortingen door elke verkoper in verhouding tot de gekochte artikelen. Een bedrag werd teruggestort op uw Gift Card en een tweede bedrag werd teruggestort op uw bankrekening omdat u een betaling van Eur 100 deed met uw Gift Card en een tweede betaling van Eur 15,5 met uw bankkaart. Het is duidelijk dat de terugbetalingen worden gedaan via hetzelfde kanaal waarlangs de betaling werd gedaan, vandaar dat u zowel een terugbetaling kreeg op uw Gift Card als op uw bankrekening.Tot slot, met betrekking tot de retourkosten, hebben we vandaag de bevestiging ontvangen dat de verkoper Miniman een pre-paid retourlabel zal u sturen zodat u de retourkosten niet zelf hoeft te betalen.We blijven tot uw beschikking voor alle bijkomende vragen.Hoogachtens,Sophie CustinneLegal Counsel Data Protection OfficerJuriste d'entreprise (Company Lawyer)INNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselEmail sophie.custinne@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 3 aoa»t 2023 16:06À: Inno Info gma32_INFO@inno.beObjet: Klacht - geen factuur, geen betalingswijs om retour - (CPTBE01830658-74)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform