Geachte Mevrouw Antheunis,Dank u voor uw e-mail.Wat betreft u vraag over de verschillende bedragen die zijn teruggestort op uw bankrekening, dit zijn automatische terugstortingen door elke verkoper in verhouding tot de gekochte artikelen. Een bedrag werd teruggestort op uw Gift Card en een tweede bedrag werd teruggestort op uw bankrekening omdat u een betaling van Eur 100 deed met uw Gift Card en een tweede betaling van Eur 15,5 met uw bankkaart. Het is duidelijk dat de terugbetalingen worden gedaan via hetzelfde kanaal waarlangs de betaling werd gedaan, vandaar dat u zowel een terugbetaling kreeg op uw Gift Card als op uw bankrekening.Tot slot, met betrekking tot de retourkosten, hebben we vandaag de bevestiging ontvangen dat de verkoper Miniman een pre-paid retourlabel zal u sturen zodat u de retourkosten niet zelf hoeft te betalen.We blijven tot uw beschikking voor alle bijkomende vragen.Hoogachtens,Sophie CustinneLegal Counsel Data Protection OfficerJuriste d'entreprise (Company Lawyer)INNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselEmail sophie.custinne@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 3 aoa»t 2023 16:06À: Inno Info gma32_INFO@inno.beObjet: Klacht - geen factuur, geen betalingswijs om retour - (CPTBE01830658-74)