In april 2022 ontvangen wij de afrekening van onze energiefacturen bij Engie. 2 weken later worden de facturen tegengeboekt. De uitleg van Engie is wij zonnepannelen geplaatst hebben in februari 2022 en er een herberekening dient te gebeuren. Tot op heden (november 2022) zijn wij nog steeds aan het wachten op de herberekening. Tegelijkertijd hebben wij sinds april geen enkele voorschotfactuur ontvangen van Engie. Wij kunnen actueel niets betalen en tasten in het duister omtrent onze betalingen aan Engie. In juni bevestigd Fluvius dat zij op 11 mei de gegevens van ons verbruik aan Engie bezorgd hebben. Meerdere telefoongesprekken met Engie en een klacht via hun website hebben tot op heden nog geen oplossing gebracht. Telkens ik een medewerker via hun callcenter aan de lijn krijg, is de reactie : het is druk en nog even wachten op een oplossing en leg maar wat spaargeld aan de kant. Vermoedelijk krijgen wij binnenkort een factuur voor het saldo van april tot ... Anno 2022 is dit geen manier van werken.