Terug

Geen facturen ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: Engie

18/11/2022

In april 2022 ontvangen wij de afrekening van onze energiefacturen bij Engie. 2 weken later worden de facturen tegengeboekt. De uitleg van Engie is wij zonnepannelen geplaatst hebben in februari 2022 en er een herberekening dient te gebeuren. Tot op heden (november 2022) zijn wij nog steeds aan het wachten op de herberekening. Tegelijkertijd hebben wij sinds april geen enkele voorschotfactuur ontvangen van Engie. Wij kunnen actueel niets betalen en tasten in het duister omtrent onze betalingen aan Engie. In juni bevestigd Fluvius dat zij op 11 mei de gegevens van ons verbruik aan Engie bezorgd hebben. Meerdere telefoongesprekken met Engie en een klacht via hun website hebben tot op heden nog geen oplossing gebracht. Telkens ik een medewerker via hun callcenter aan de lijn krijg, is de reactie : het is druk en nog even wachten op een oplossing en leg maar wat spaargeld aan de kant. Vermoedelijk krijgen wij binnenkort een factuur voor het saldo van april tot ... Anno 2022 is dit geen manier van werken.

Berichten (1)

Engie

Naar: L. C.

18/11/2022

BesteTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 18 november 2022.Dank u voor deze reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.beof via uw klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handeling TeamBU Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform