beste, Sinds december 2022 ontvang ik geen facturen meer van Telenet Business, door de permanente opdracht bij mijn bank wordt wel elke maand het bedrag gedebiteerd van mijn rekening. Sinds dezelfde periode kan ik niet meer inloggen op mijn-telenet, de server herkent mijn email bart@brandnew.be zelfs niet (onbekend), nochtans het mailadres dat ik al 20 jaar gebruik, OOK bij telenet. Wanneer ik probeer een nieuwe account aan te maken moet dit bevestigd worden door te antwoorden op een mail die telenet stuurt, maar die mail komt NOOIT (ook niet in SPAM).Ik heb het niet precies bijgehouden, maar ik schat dat ik zeker al 3 keer deze feiten telefonisch heb gemeld bij de klantendienst. Die dames aan de lijn zijn wel altijd begripvol en willen helpen maar ook zij geraken er telkens niet uit. Iedere keer eindigt zo'n gesprek met de plechtige belofte dat er een dringend dossier is aangemaakt met de boven vermelde feiten, en dat er een leidinggevende dit zal opnemen en mij zal terugbellen ...Bovendien zijn die support mensen niet echt onderlegd in IT-kennis: wanneer zij mijn probleem niet kon oplossen ging ze in op mijn vraag om de 8 ontbrekende facturen dan maar door te sturen in PDF via mail: dat is gebeurt, maar die mail bevat 8 HTML-files die niet reageren op aanklikken om desbetreffende PDF te kunnen downloaden ... Een IT bedrijf met problemen met een nieuwe IT-infrastructuur, zei u? Ah zo!Wel, tot nu toe, we zijn 8 MAANDEN VERDER, en heb ik nog geen enkel keer een bericht, een mail, een telefoon gehad van die leidinggevende specialisten ...Het is nu klaar. Wanneer telenet deze problemen niet oplost binnen de maand (voor 16 september), verander ik van provider.Bovendien vraag ik een schadeloosstelling van 2 maanden abonnementskost voor de geleden schade: de tijd die ik aan de telefoon hang om alles steeds weer uit te leggen aan die mensen van het callcentre, de kost die mijn boekhouder aanrekent om boekhoudkundige trucs toe te passen om uitgaven te boeken zonder facturen. De geleden frustratie.hoogachtend, Bart Brants