Terug

Geen enkele communicatie bij te late levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: EMMA Matelas

21/03/2024

Na herhaalde pogingen om inzicht te verkrijgen in de leverdatum van onze matras via de klantenservice van Emma Matrassen, blijven wij teleurgesteld achter. Ons is meerdere malen verteld: We kunnen niets voor u doen, ik zal nu ophangen. Deze vorm van communicatie, gecombineerd met het uitblijven van enige correspondentie via e-mail, laat ons verbijsterd achter over hoe Emma Matrassen verwacht dat klanten geïnformeerd blijven over hun bestelling.Verder blijft de leverdatum op de website staan als begin maart, wat ons doet afvragen of dit een staaltje van tijdreizen betreft gezien de huidige datum. In afwachting van een wonder – of op zijn minst een leverdatum – blijven wij, uw klanten, achter met een mix van frustratie en verbazing over de manier waarop onze zaak is behandeld.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: N. D.

27/05/2024

Beste, Hierbij wil ik u meedelen, dat de bestelling van uw client Noortje De Cleene inmiddels is bezorgd. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kunt u altijd naar mij vragen wanneer u naar ons belt.   Ik hoor graag van u! Groetjes, Paulino ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Do, 21 Mrt om 6:38 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform