Ik krijg plots een brief in de bus van Zalando met de titel: 2de aanmaning. Ik was verschrokken want ik ben al meer dan 6 jaar trouwe klant bij Zalando. Ik was vergeten een blouse te betalen, maar vond geen eerste aanmaning of zelfs geen betaalherinnering. Ik was dit dus helemaal vergeten, maar kreeg wel meteen een zogezegde '2de aanmaning'. Ik betaalde meteen het bedrag +5 euro wat op de aanmaning stond om verdere kosten te vermijden en begon mijn zoektocht. Ik heb niks gevonden! Niet in mijn spam, niet in mijn inbox, nergens! Wel vond ik reclamemails, maar geen eerste aanmaning. Ik mailde dus de klantendienst die beweerde dat de mail wel verzonden was. Ik vroeg voor een kopie want ik vond de mail niet. Dat konden ze niet doen, zeiden ze. Ze begonnen wel met nog mails te sturen dat ik moest betalen, terwijl ik dat in de eerste mail wel al had geschreven dat ik meteen betaald had. Ik werd onvriendelijk behandeld als trouwe klant, net alsof ik nooit betaalde! Ik heb nog eens vermeld dat ik de eerste aanmaning niet heb gehad, dus dat die 5 euro niet kan zolang er geen bewijs is. Toen kreeg ik een mail dat het op de site staat dat je binnen 14 dagen moet betalen. Net alsof ik dom ben. Dit vond ik erg ongepast en onprofessioneel. Ik heb gevraagd mijn account te verwijderen, maar daar reageerden ze niet op.