Terug

Geen dienstverlening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: AXA Assistance

17/12/2021

Beste, via mijn huidige werkgever heb ik een hospitalisatie- en tandverzekering bij Axa. Ik heb een nieuwe uitdaging gevonden en denk er over na deze verzekering individueel verder te zetten. Axa kan je bereiken via WhatsApp maar ze verwijzen voortdurend door naar ofwel hun telefoonnummer ofwel een emailadres. Eigenlijk is dat een schijndienstverlening. Per mail ontvang je onmiddellijk een bericht dat ze overstelpt zijn en er wachttijden zijn. Dat is altijd zo ongeacht voor welke situatie ik hen contacteer. Er is nooit antwoord. Wanneer je belt, werkt de telefooncentrale slecht het geluid valt weg. Aan de telefoon weet geen enkele Axa medewerker hoe je verder te helpen. Ze kennen het contract niet of begrijpen het niet, ze willen niet doorverbinden, je moet opnieuw een mail sturen. In alles van het kastje naar de muur. Ik betaal via mijn werkgever voor een dienstverlening die er totaal niet is. Ik heb bij mijn werkgever klacht ingediend over Axa en hen gevraagd ernstig na te denken over een eventuele verderzetting. Ik dien hierbij ook klacht in via Test Aankoop omdat ik wekenlang contact probeer op te nemen en op geen enkele manier geholpen wordt.

Berichten (2)

AXA Assistance

Naar: A. S.

17/12/2021

*** CECI EST UN ENVOI AUTOMATIQUE. NE PAS REPONDRE A CE MESSAGE ***Madame, Monsieur –Votre email nous est bien parvenu.L’équipe en charge de votre réclamation connaît actuellement une période d’intense activité qui peut rallonger nos délais de traitement.Nous déplorons cette situation exceptionnelle, aussi soyez assuré que nous nous attachons à vous répondre dans les plus brefs délais.Dans cette attente,Sincères salutations,L’équipe Customer Care.*** DIT IS EEN AUTOMATISCHE ANTWOORD. REAGEER NIET OP DIT BERICHT ***Geachte heerGeachte mevrouw -We hebben uw e-mail goed ontvangen.Het team dat met de behandeling van uw klacht is belast, maakt momenteel een periode van intense activiteit door, waardoor onze behandelingstijd langer kan zijn.Wij betreuren deze uitzonderlijke situatie, u kunt er zeker van zijn dat wij zullen trachten u zo spoedig mogelijk te antwoorden.In afwachting,Met vriendelijke groeten,Customer Care team

AXA Assistance

Naar: A. S.

21/12/2021

Beste Testaankoop,Wij bevestigen u de goede ontvangst van deze klacht, geregistreerd onder de referte 2021-12-00149.Het ongenoegen werd bij ontvangst onmiddellijk overgemaakt aan de betrokken dienst voor analyse.Wij kunnen u bevestigen dat de betrokken dienst ondertussen rechtsreeks contact heeft opgenomen met de eindklant voor de verdere afhandeling hiervan, dit omwille van de GDPR wetgeving.Met vriendelijke groeten,Liesbeth CloetensCustomer Care Coordinatorquality.brussels@ip-assistance.comFax.: +32 (0)2 552 51 66Inter Partner AssistanceLouizalaan-Avenue Louise 166 B1 - Brussel 1050 Bruxelles - België-BelgiquePlease consider the environment before printing this message. Internal


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform