Terug

Geen diensten wel factuur

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. B.

Naar: Scarlet

16/10/2025

Beste. Scarlet dreigt de dienstverlening op te schorten omdat ik niet akkoord ben met de factuur en deze daarom weiger te betalen in zijn hoedanigheid. Ik werd als klant verplicht over te schakelen naar fiber voor 9 september 2025, indien ik niet wou,dat mijn abonnement werd opgezegd. Plots zat ik 19 augustus zonder wifi. Volgens de klantendienst omdat ik nog geen fiber had. Dit heeft geduurd tot 4 september. Toen kwam de technicus fiber installeren. Ze laten mij de volle prijs betalen. Mijn kinderen hadden bijkomstig nog eens een erg hoge factuur wegens al het 4g gebruik.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: I. B.

17/10/2025

Geachte, Wij bevestigen u dat de klacht Test-Aankoop met als referentie 87052227653 is afgesloten. De informatie is u per e-mail toegestuurd. Met vriendelijke groeten, Naima A. Scarlet ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-10-16-21.15.10.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform